• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 21.01.04, 10:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadam maakonnalehele: kaubasadamat Saaremaale ei tule

Tallinna Sadama turundusjuht Erik Sakkov ütles maakonnalehele ?Meie Maa?, et kaubasadamat Saaremaale ei tule.
?Ma veel kord rõhutan, et kartus, et tuleb mingi mega kaubasadam, on alusetu,? täpsustas Sakkov keskkonnaminister Villu Reiljani kirjas olnud vihjet, et nõustutakse sadama rajamise esimese etapiga. ?Igasugune logistiline loogika ei ole selle poolt, et vedada kaupa nii kaugele. Selle töö teeb ära Paldiski.?
Et tuleb ka sadama teine etapp, on Sakkovi väitel puhtalt hüpoteetiline võimalus. Me ei saa sadamat ehitada nii, et mitte kunagi pole seda enam mitte kellelegi võimalik arendada,? rääkis Sakkov ja pidas võimalikuks, et kunagi kauges tulevikus võtavad seal meie järeltulijad midagi ette. ?Sadamaid tehakse tuhandeiks aastaiks,? lisas ta.
Praegu ei oska Sakkov lisaks ristluslaevadele ja suvisele praamiühendusele Rootsi-Norraga Saaremaa sadamale ühtegi mõistlikku funktsiooni pakkuda. ?Mingit naftat või värki ei tule sinna elu sees,? sõnas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ehkki Tallinna sadam on oma tänavusest eelarvest investeeringu Saaremaale välja võtnud, ei ole siiski välistatud, et kui kõik eeltööd saavad edukalt tehtud, lüüakse kopp Küdema lahe kaldal maasse juba käesoleval aastal. ?Samas vahet ei ole, sest isegi kui me homme peaksime saama loa, pole mõtet sadamat valmis ehitada järgmiseks talveks,? selgitas Sakkov. ?Eesmärk on siiski ülejärgmine kruiisihooaeg.?

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 26 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele