• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,08%6 601,72
  • DOW 300,49%45 983,78
  • Nasdaq −0,27%22 273,79
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,48
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,08%6 601,72
  • DOW 300,49%45 983,78
  • Nasdaq −0,27%22 273,79
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,48
  • 10.03.04, 07:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Eesti ohtlikumad teelõigud asuvad Ida-Virumaal ning Tartu ümbruses

Maanteeameti koostatud statistikast selgub, et eelmisel aastal juhtus kõige rohkem inimvigastustega liiklusõnnetusi Ida-Virumaal ning Tartu ümbruses.
Maanteeameti analüüsi- ja infobüroo juhataja Sirje Lilleoru sõnul saab möödunud aasta liiklusõnnetuste põhjal Eestis välja tuua neli kõige probleemsemat piirkonda, kus inimvigastustega õnnetused korduma kippusid, kirjutab Eesti Päevaleht.
Samas märkis Lilleorg, et nn black-spot?id ehk mustad augud liikluses, kus õnnetusi juhtub sagedamini, võivad aastate lõikes erineda.
Näiteks oli Paide linna ümbruses 2002. aastal palju õnnetusi. Eelmine aasta oli aga suhteliselt rahulik. ?Probleemsematel kohtadel hoiame silma peal,? kinnitas Lilleorg. ?Meil on olemas selliste kohtade tarvis ka spetsiaalne märk, kus kaks autot on ninapidi koos. Ma ei teagi, kas juhid seda lihtsalt ei vaata või siis hindavad oma võimeid üle.?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Statistika põhjal on just Ida-Virumaa ning Tartu ümbrus viimastel aastatel silma hakanud raskemate liiklusõnnetuste sagedusega. Peamisteks põhjusteks on seejuures tihe liiklus suuremate linnade ümbruses, kehvad teeolud ning juhtide kogenematus.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele