• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,11%39 828,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,31
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,11%39 828,2
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,31
  • 26.04.04, 09:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SLÕL: Maa-aluse bussiterminali avapäevad möödusid valutult

Laupäeval reisijatele avatud Viru keskuse maa-aluse bussiterminali esimesel tööpäeval tekkis vaid kolm graafikujärgset busside hilinemist.
Üleeile kell 5.31 läbis Viru keskuse maa-alust terminali esimene Lasnamäele suunduv buss. Laupäeval avatigi Tallinnale 60 miljonit krooni maksma läinud bussijaam 19. ja 44. liini sõidukitele, mõlemal marsruudil sõidab sealtkaudu viis «väikest» bussi, kirjutab SL Õhtuleht.
Tallinna Autobussikoondise pressiesindaja Sirje Rohu sõnul oli nädalavahetusel bussiterminalis väga rahulik.
«Ilmselt pole inimesed veel uue peatuskohaga harjunud ning see vajab põhjalikumat sissetöötamist,» märgib Roht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Bussiterminali juhtivspetsialisti Taavi Toomsalu sõnul ootas esimestel päevadel terminalis bussi 5- 15 inimest.
Kõik maa all liiklevad bussijuhid on terminalis harjutamas käinud, märgib Toomsalu. Täit koormust terminalile korraga ei anta - järgmised liinid lisanduvad mai alguses, kui ollakse veendunud, et foorid ja bussidesse paigutatud andurisüsteemid toimivad nagu vaja.
«Bussidesse on nimelt paigaldatud väike andur, mis fikseerib sõiduki jõudmise Hobujaama dispet?ipunkti. Seal on juhil aega 10 minutit puhata, seejärel suundub ta mööda Laikmaa tänavat spetsiaalselt ühistranspordile mõeldud sõidureas Kaubamaja ristmikult maa-alusesse terminali,» kirjeldab Roht.
Et busside peatumisaeg terminalis on piiratud, siis bussijuhid seal talonge ei müü. Pileti saab näiteks osta ka bussiterminali R-kioskist.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele