• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 225−0,13%44 709,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,62
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 225−0,13%44 709,67
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,62
  • 14.06.04, 08:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Saku ootab jalgpalli EMi ajal õllemüügi kasvu

Saku ootab alanud Euroopa jalgpallimeistrivõistluste ajal õllemüügi kasvu, eriline ootus on seatud Carlsbergile.
Saku konkurent Tartu Õlletehas õllemüügil erilist seost jalgpalli EMiga ei näe, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Eestis kasvab õllejoomine tänu suvele, mitte jalgpalli EMile Portugalis,? ütles Tartu Õlletehase juhatuse esimees Tarmo Noop. Kui üldse, siis võiks mängudeaegne müügi kasv Noobi sõnul tulla pubidest, kuid eestlastel ei ole tema sõnul kombeks suvel pubis teleka ees olla.
A Le Coqil on oma jalgpalliõlu, mida suvel taas müüma hakati.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saku plaanib Carlsbergi kui EMi suursponsorit jõudsalt mängude ajal reklaamida. Peamised müügi kasvu ootused ongi selle margiga seotud, tänavu aprillist juunini peaks Carlsbergi müük Saku hinnangul kujunema 140 protsenti suuremaks kui eelmise aasta samal perioodil.
Saku Õlletehase turundusdirektori Karin Sepa sõnul tuuakse esimeses järgus turule pooleliitrised jalgpalliteemalised Carlsbergi purgiõlled, et suurendada Carlsbergi müüki Eestis 1,2 miljoni liitrini aastas, hõivates sellega margile veerandi Premium õllede koguturust. Pubides käib EMi ajal Carlsbergi kampaania, mille käigus on võimalik võita jalgpallifänni õnnesokid või õnnenokatsi.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele