• OMX Baltic−0,18%319,38
  • OMX Riga0,71%977,42
  • OMX Tallinn−0,36%2 224,88
  • OMX Vilnius0,31%1 511,66
  • S&P 5000,66%7 773,95
  • DOW 300,18%51 267,9
  • Nasdaq 1,05%27 477,31
  • FTSE 1000,32%10 531,25
  • Nikkei 2251,05%70 683,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%96,48
  • OMX Baltic−0,18%319,38
  • OMX Riga0,71%977,42
  • OMX Tallinn−0,36%2 224,88
  • OMX Vilnius0,31%1 511,66
  • S&P 5000,66%7 773,95
  • DOW 300,18%51 267,9
  • Nasdaq 1,05%27 477,31
  • FTSE 1000,32%10 531,25
  • Nikkei 2251,05%70 683,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%96,48
Kolmapäeval on kolmanda kvartali kauba ühendusesisese käibe aruande esitamise tähtaeg.
Tulenevalt tollivormistuse kadumisest Euroopa Liidu sisepiiridel lisandus käibemaksukohustuslastele kohustus esitada kord kvartalis kauba ühendusesisese käibe aruanne. Kolmanda kvartali eest tuleb esitada kauba ühendusesisese käibe aruanne 20. oktoobriks, aruandes deklareeritavaks perioodiks on 1. juuli kuni 30. september.
Ühendusesisese käibe aruande (VD) on kohustatud esitama maksukohustuslased, kellel on kolmandas kvartalis olnud kauba ühendusesisest käivet või kes on nimetatud kvartali jooksul võõrandanud kaupa edasimüüjana kolmnurktehingus.
Esitatud aruandeid saab vaadata e-maksuameti kaudu.
Maksu- ja tolliamet soovitab aruannet esitada e-maksuameti kaudu, kuna sealt saab kohe aruande salvestamisel veateate aruandes esinevate võimalike puuduste kohta.
Autor: Liis Plakk

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele