Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Suurreklaamijad jäid endisteks
Kui trükimeedias on juba tavaks kujunenud, et esireklaamijate osas toimuvad iganädalaselt muutused, kuid üldjoontes on suurreklaamijad jäänud endisteks.
Jätkuvalt on aktiivselt reklaamimas easyJet ja Vertelson Mobiil (Zorro), mida sel nädalal ületab reklaamimahuga Eesti Ühispank. Telereklaami puhul on mitmed rahvusvahelised reklaamijad suurendanud oma reklaamimahte viimastel nädalatel (nt Danone, Ferrero) ning märkimist väärib ka mitme kohaliku reklaamija kasvanud aktiivsus teleekraanidel (nt Vertelson Mobiil, Leibur ja Elion). Ka teised mobiilvõrgud on üpris aktiivsed reklaamijad viimastel nädalatel. Mõlemad suuremad õlletootjad langesid telereklaami mahult eelmise nädala esikümnest välja.