• OMX Baltic−0,28%293,91
  • OMX Riga−0,11%915,75
  • OMX Tallinn−0,44%1 969,71
  • OMX Vilnius0,18%1 235,26
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,3
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,57
  • OMX Baltic−0,28%293,91
  • OMX Riga−0,11%915,75
  • OMX Tallinn−0,44%1 969,71
  • OMX Vilnius0,18%1 235,26
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,3
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,57
  • 16.11.04, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suurreklaamijad jäid endisteks

Kui trükimeedias on juba tavaks kujunenud, et esireklaamijate osas toimuvad iganädalaselt muutused, kuid üldjoontes on suurreklaamijad jäänud endisteks.
Jätkuvalt on aktiivselt reklaamimas easyJet ja Vertelson Mobiil (Zorro), mida sel nädalal ületab reklaamimahuga Eesti Ühispank. Telereklaami puhul on mitmed rahvusvahelised reklaamijad suurendanud oma reklaamimahte viimastel nädalatel (nt Danone, Ferrero) ning märkimist väärib ka mitme kohaliku reklaamija kasvanud aktiivsus teleekraanidel (nt Vertelson Mobiil, Leibur ja Elion). Ka teised mobiilvõrgud on üpris aktiivsed reklaamijad viimastel nädalatel. Mõlemad suuremad õlletootjad langesid telereklaami mahult eelmise nädala esikümnest välja.
Autor: Margo Veskimägi

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele