Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Kinnisvarafirma Arco Vara tõusis trükimeedia liidriks
Veel üle-eelmisel nädalal oli easyJet trükimeedias teisel kohal.
Esikohale on tõusnud Arco Vara. Peamiselt reklaamib Arco Vara leheveergudel arendusprojekte, mis ? arvestades kinnisvara eripära ? ka mõjuv kanal võimalikult laia sihtgrupini jõudmiseks.
Arco Vara turundus- ja kommunikatsioonijuhi Kadri Lindpere sõnul on iga arendusprojekti tarbeks välja töötatud meediaplaanid, mis määravad sihtgrupist ning taotletavast eesmärgist lähtudes reklaamimahud. Lisades, et iga objekti osas lähtutakse võimalikult integreeritud kommunikatsioonist, kasutades erinevaid turunduskanaleid ning kommunikatsioonivahendeid.
Trükireklaam moodustab Arco Vara kogu reklaamimahust täna ca 40%, kuid arvestades interneti tormilist arengut ning turundustegevuse üldist suunatust isikustatud suhtlusele, võib oodata lähiajal ka trükireklaami mahu mõningast vähenemist.
Trükimeedias on olulise hüppe teinud ka Tallinna Kaubamaja, tõustes 51 kohalt kümnendaks.
Tallinna Kaubamaja turundusdirektori Enn Pareli sõnul on neil käimas müügikampaania, kuid see on suhteliselt väikese eelarvega, et mõjutaks oluliselt TOPi. ?Meie esiletõusmine on pigem tingitud teiste reklaamimahtude vähendamisest,? arvas Parel.
Jõulukampaaniad, mis on veidi mahukamad, kuid siiski jäävad Tallinna Kaubamajal tagasihoidlikuks, algavad Pareli sõnul alles järgmine nädal 25. novembril.
Telereklaami puhul on mitmed rahvusvahelised reklaamijad suurendanud oma reklaamimahte viimastel nädalatel (nt Ferrero, Berlin-Chemie) ning kohalikest tegijatest väärib märkimist Tartu Õlletehas.