Eelmisest nädalast saab Rahvamobiil Zorro lepinguline klient määrata senise kolme asemel 20 sõbranumbrit, millele helistamine on tavahinnast soodsam. Kuni 31. märtsini maksab sõbrakõne 89 senti minut. Sõbranumbreid saab Zorro lepinguline klient määrata kõikide Eesti mobiilside- ning lauatelefonivõrkude numbrite hulgast, v.a eritariifsed numbrid. Numbrite määramine on tasuta. Zorro on Bravocomi eraklientidele suunatud mobiiliteenus.
Microsoft algatas ülemaailmse programmi WGA, mille läbi saab kontrollida arvutisse installitud Windowsi operatsioonisüsteemi legaalsust. Legaalse tarkvara kasutajail on juurdepääs regulaarselt väljastatavatele turvaparandustele ja tootetäiendustele, kinnitas Microsofti litsentsivastavuse turundusjuht Baltimaades Pilkku Aasma. Kontrollimise protsess võtab tema sõnul vähem kui viis minutit. WGA programmi test on anonüümne, arvutist ei koguta isikut tuvastavat teavet, samuti ei kasutata ega levitata testi tulemusi. Testi läbijad saavad tasuta alla laadida mitmeid tarkvaraprogramme, samuti avaneb neile allalaadimiskeskuses kiirem juurdepääs tarkvara- ja turvatäiendustele ning lisavõimalustele. Test asub veebilehel www.microsoft.com/genuine eripakkumiste all. 2004. aastal avaldatud IDC-uuringu järgi oli piraatluse keskmine tase maailmas 36% ja Eestis 54%.
Veebruarist tõi EMT turule kaks uut juriidilistele isikutele ja füüsilisest isikust ettevõtjatele mõeldud kõneteenuspaketti Profipluss ja Firmapakett. Profipluss on kuumaksuta kõneteenuspakett, kus minutihind EMT võrgus on 1,48 kr. Profipluss-paketiga liitumisel sõlmitakse tähtajaline liitumisleping 12 kuuks. Lisaks saab valida teenuse Lihtne kõnepost või Kõnepost poole kuumaksu eest. Firmapaketiga helistamisel maksab kõneminut kõikidesse mobiilvõrkudesse ja lauatelefonidele 1,48 kr. Firmapaketiga liitumisel sõlmitakse 12kuuline tähtajaline liitumisleping, paketi kuutasu on 50 kr. Hindadele lisandub käibemaks.
Hewlett-Packard (HP) kuulutas 2005. aasta ettevõttes mobiilsuse aastaks, pöörates peatähelepanu mobiilsetele seadmetele. HP eesmärk on tõusta 2005. aastal sülearvutite turul liidriks. Edaspidi suureneb mobiilsete seadmete valik väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, hakatakse pakkuma uue põlvkonna nn nutikaid seadmeid ja alustatakse koostööd Nokiaga. HP plaanib jätkata pihuarvutite iPAQ arendamist ja aasta jooksul täiendada seda tootegruppi ka uute mudelitega. Esimene nende hulgas on HP iPAQ Mobile Messenger, mida tutvustatakse eile Cannes?is alanud GSMi aastakongressil.
Mullu müüsid EMT ja Elion ligi 160 000 mobiiltelefoni, mis tähendab 2003. aastaga võrreldes kasvu 30%. Müük suurenes eelkõige keskmiste ja tipptasemega mudelite osas. ?Järjest enam vahetatakse välja 2?3 aasta vanuseid telefone värvilise ekraaniga GPRSi ja EDGE toega mobiiltelefonide vastu,? ütles EMT teenindus- ja müügidirektor Indrek Randveer. EMT mobiiltelefonide müügistatistika näitab, et Eestis eelistatakse endiselt Nokia telefone, populaarsust koguvad ka Samsung ja Alcatel. ?Võrreldes varasemaga on langenud Sony Ericssoni telefonide osakaal, kuna tootja ei ole Eesti turu suhtes suurt huvi üles näidanud,? ütles telefonide hulgimüüja ASi Mobile Wholesale juht Hanno Eerme.
Veebruaris nime Elisaks vahetanud Radiolinja müüs 2004. aastal Eestis 86 000 telefoni. Enam kui pooled neist olid Nokiad, sarnaselt EMTga kasvas ka neil Samsungi müük. Telefonide müük Elisas kasvas mullu üle 69%. Elisa tooteportfelli lisandusid mullu Nokia, Sony Ericssoni ja Motorola kõrvale Siemensi ja teisesest poolaastast ka Samsungi mobiilid.
Sidefirmad Radiolinja ja Uninet ühinesid veebruaris Elisaks, mis pakub mobiilside-, püsivõrgu- ja internetilahendusi. Elisa kuulub Soome Elisa Oy kontserni. Elisa mobiilsideteenuseid kasutab Eestis 215 300 klienti, levialas elab 98% Eesti elanikest. Uus Elisa pakub püsivõrgu- ja internetilahendusi täna peamiselt Talllinna äriklientidele, kuid sel aastal laieneb ettevõte Tartusse, Pärnusse ja Narva ning perspektiivis siseneb aktiivselt ka eraklientide turule.
Seotud lood
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?