Juunis kasvas viie suurema lehe reklaamikäive kokku ligi 13% võrra, mis on rohkem kui viimase kuuel kuul keskmiselt. Turuliider oli Postimees.
Meediaanalüütik Toomas Leito andmetel teenis juunis reklaamist enim Postimees, 6 miljonit krooni. Temast jäi napilt maha Eesti Ekspress 5,9 mln krooniga. Äripäev teenis reklaamist juunis 5,3 mln, Eesti Päevaleht 4,1 mln ja SL Õhtuleht 3,7 mln krooniga. Suurima käibekasvu, +23%, tegi juunis Eesti Ekspress, samas ilmus lehel ka juunis üks lehenumber enam kui möödunud aasta juunis. Veidi üle viiendiku kasvas ka Eesti Päevalehe reklaamikäive, ligi viiendiku Äripäeva reklaamikäive. SL Õhtulehe kasv jäi pisut alla kümnendiku. Turuliider Postimehe reklaamikäive seevastu aga paari protsendi võrra vähenes.
Leito sõnul olid aktiivsemad reklaamijad kinnisvaraarendajad, personaliotsijad, jaeketid, reisifirmad ja automüüjad. Rohkem tuli sisse veinifirmade reklaami, samas õlle tootjad-müüjad hoidsid madalat profiili ning jäätise reklaamid suundusid rohkem telesse.
Kuue kuu reklaamikäibe kasvutempo edestas taas mahu kasvu. Viie suurema lehe reklaamikäive kokku kasvas üle 11%. ?Võimas minek! Tuleb järjekordne rekordaasta, isegi siis, kui teisel poolaastal kasv pidurdub,? kommenteeris Leito.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tema sõnul jaotus turult võetud lisaraha lehtede vahel üsna võrdselt, kuid suurima tüki võttis Äripäev, 3,5 mln kr. Kuue kuuga on turuliider Postimees 38,1 mln krooniga, võrreldes mullusega +2,9 mln krooni ehk +10%. Äripäev on kuue kuuga teeninud 33,4 mln krooni (+3,5 mln kr ehk +12%), Eesti Ekspress 31,3 mln krooni (+2,6 mln kr ehk +9%), Eesti Päevaleht 24,7 mln krooni (+2,9 mln kr ehk +13%), SL Õhtuleht 21,8 mln krooni (+2,9 mln kr ehk +15%).