Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rämpsposti levitamisel pidurid peal

    Otsuse kohaselt ei tohi edaspidi enam postkasti, millele on kleebitud rämpsposti keelav silt, adresseerimata reklaami panna.
    Euronicsi kaubamärgi all koduelektroonikat müüva Sand­­man Grupi turundusjuhi Urmas Arula sõnul ei ole otsepostituse teel levitatav reklaam neile eluliselt oluline.
    ?Otsepostitus pole midagi sellist, millest me ise väga vaimustunud oleks. Suur osa sellest satub kohtadesse, kus seda ei loeta. Mõistlik otsus, et iga inimene saab ise valida, kas ta tahab seda või mitte,? lausus ta.
    Euronics saadab iga kuu üle kogu Eesti laiali 200 000?300 000 reklaamlehte, milles tutvustab oma kaupa. Arula näeb aga probleemi selles, et postkastile pandud kleebis keelab kogu reklaamposti ning vahel võib nii jääda inimesel saamata talle oluline informatsioon.
    ?Aasta jooksul kümme korda ei anna meie reklaam võib-olla ühe konkreetse inimese puhul mingit efekti, aga sel üheteistkümnendal korral, kui tal on parasjagu midagi vaja, siis on soovitud efekt olemas,? ütles ta. ?Esmapilgul tundub, et selline reklaam on tüütu, aga elu on näidanud, et paljud jalutavad poes ringi, reklaamleht käes.?
    Kodukaupu müüva Jyski jaoks on otsepostitus peamiseks reklaamivahendiks. Firma Eesti poodide jaotuse ülema Marko Põdra sõnul sõltuvad nende edasised sammud sellest, kuivõrd suur hulk inimesi otsustab tellimata reklaamist keelduda, kuid isiklikult peab ta inimestele otsustamise võimaluse andmist positiivseks.
    ?Kliendina olen sellega päri ? ega mulle ka ei meeldi, kui postkast seda sodi täis on,? lausus ta.
    Põdra sõnul peavad firma omanikud otsepostitust ainuõigeks enda reklaamimise viisiks. ?Sellise reklaami kulutuste suhe on kõige kasulikum ning see võimaldab teha tootekeskset reklaami, mis on Jyskile oluline,? ütles ta.
    Iga kuu jaotab Jysk Tallinnas ja Tartus ning nende lähedastes suurtes elamurajoonides laiali 100 000?200 000 reklaamlehte.
    Postimüügikataloogi Hansapost levitava Brenda Tarde?i logistikajuht Kristjan Kull peab normaalseks, et inimesel on õigus soovimatust reklaamist loobuda ega näe selles probleemi, et firma võimalused oma kataloogi levitada võivad kitseneda.
    ?Inimene, kes ei soovi saada reklaami, ei ole ilmselt niikuinii meie klient,? kommenteeris Kull. ?Meil on veebikülg olemas ja kes soovib endale kataloogi, saab selle sealt tellida ja me saadame siis nimeliselt.?
    Tarbijakaitseameti ja sideameti otsuse kohaselt tuleb kõigil kojukandefirmadel arvestada postkastil olevat reklaamposti keelavat kleebist ning seda eirates ja siiski reklaami postkasti pannes rikub firma võlaõigusseadust.
  • Hetkel kuum
Tööstusjuht: ärme imetle jätkusuutlikkuse probleemi, teeme sellest konkurentsieelise
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Balti börsinädal algas punase värviga
Balti koondindeks Baltic Benchmark alustas uut nädalat 0,7 protsendise taandumisega.
Balti koondindeks Baltic Benchmark alustas uut nädalat 0,7 protsendise taandumisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Kaheksa aastat ühe kliendi jahil: kes tagaajamisest väsib, tuleb asendada
„Püüdsime üht klienti kaheksa aastat. Selle edukalt tegemiseks on vaja häid müügiinimesi ja kannatust. Inimese kannatus aga katkeb ja siis peavad juhid aru saama, et kui ühe inimese kannatus on katkenud, siis tuleb inimesi vahetada,“ illustreeris ambitsiooni saates „Tööandjate tund“ Estanci juht Priit Haldma.
„Püüdsime üht klienti kaheksa aastat. Selle edukalt tegemiseks on vaja häid müügiinimesi ja kannatust. Inimese kannatus aga katkeb ja siis peavad juhid aru saama, et kui ühe inimese kannatus on katkenud, siis tuleb inimesi vahetada,“ illustreeris ambitsiooni saates „Tööandjate tund“ Estanci juht Priit Haldma.
Tööstusjuht: ärme imetle jätkusuutlikkuse probleemi, teeme sellest konkurentsieelise
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Finantsjuhid julgustavad karjääri pöörama: tehke midagi, et teist jääks jälg maha
Tehke midagi, et teist jääks maha mingi jälg, julgustas investeeringuid vahendava ettevõtte Brave Capitali finantsjuht Veiko Pedosk karjääripöördeid ette võtma.
Tehke midagi, et teist jääks maha mingi jälg, julgustas investeeringuid vahendava ettevõtte Brave Capitali finantsjuht Veiko Pedosk karjääripöördeid ette võtma.
Kuidas ehitada kriisikindlat ettevõtet: Infortari põhimõtted “Kui Infortari läksin, küsiti, kas lähen pensionile”
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.