Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Pooltühi Copterline?i lend eile kell 12.30 Helsingisse

    Neljapäeval kell 12.30 väljuma pidanud kopter tõuseb õhku kümme minutit graafikujärgsest väljumisajast hiljem nagu ka päev varem Tallinnast startinud, kuid varsti pärast seda alla kukkunud kopter. Erinevalt õnnetusse sattunud kopterist, mis oli viimase kohani välja müüdud, on sellel lennul peale minu ja fotograafi veel vaid kolm reisijat. Küll aga jäädvustavad kopteri lahkumist Tallinna Linnahalli juurest mitmed fotoaparaadid ja telekaamerad.
    Üks Helsingisse lennanud reisijatest on äriasjus Eestis viibinud hollandlanna Callette Terhaerdt, kes lendab Copterline?iga kolmandat korda. Kuigi päev varem toimunud õnnetus on ka tema lennu eel tavalisest veidi ärevamaks muutnud, arvab ta, et selliste asjade peale pole mõtet oma igapäevastes toimetustes mõelda. ?Kaks päeva järjest ei saa ikka midagi juhtuda,? ütleb ta.
    Ilmselt mõtlevad nii ka teised kopteri pardale astunud reisijad, kuid ometi on tunda, et juhtunust on teadlikud kõik, sest õnnetuskohast üle lennates pöörduvad kõigi, kaasaarvatud kopteri pilootide, pilgud sinna, kus tegutsevad päästelaevad. Näha pole tihedate pilvede tõttu küll eriti midagi.
    Copterline?i Helsingi kontoris ringi vaadates on näha, et kuigi tegutsetakse igapäevase sisseharjunud rutiini järgi, on inimesed juhtunust siiski sügavalt vapustatud. Kui küsin avalikkusega suhtlemise eest vastutavalt kommunikatsioonikonsultandilt Arto Tenhunenilt, kas firma omanik Kari Ljungberg istub piloodikohale seetõttu, et pole piisavalt personali, vastab ta, et see pole absoluutselt põhjuseks. ?Kari tahtis ise lendama minna ? ju on nii tal endal kergem kõige sellega toime tulla,? ütleb Tenhunen.
    Kui küsin hiljem tööpäeva lõpetanud Ljungbergilt, kuidas ta ennast pärast õnnetust tunneb, ei leia ta kuidagi sõnu. Küll aga paistab kogu tema olekust, et õnnetus puudutab teda väga isiklikult ning temaga reisi Tallinnasse ja tagasi kaasa teinud abikaasaga rääkides on Ljungbergi silmis pisarad.
    Igapäevaselt kopteriliiklusega tegelevatele ja hukkunud pilootidega kokku puutunud firma töötajatele on juhtunu mõjunud rängemalt kui sellest kaugemal seisvatele inimestele. Ometi rõhutavad kõik Copterline?i töötajad kui ühest suust, et elu peab edasi minema ning hoolimata sellest, kui traagilise sündmusega ka tegemist poleks, tuleb juhtunust üle olla. Samas on tunda, et enne, kui kõik taas normaalsetesse rööbastesse tagasi pöördub, läheb veel üksjagu aega.
  • Hetkel kuum
Tööstusjuht: ärme imetle jätkusuutlikkuse probleemi, teeme sellest konkurentsieelise
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Balti börsinädal algas punase värviga
Balti koondindeks Baltic Benchmark alustas uut nädalat 0,7 protsendise taandumisega.
Balti koondindeks Baltic Benchmark alustas uut nädalat 0,7 protsendise taandumisega.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Kaheksa aastat ühe kliendi jahil: kes tagaajamisest väsib, tuleb asendada
„Püüdsime üht klienti kaheksa aastat. Selle edukalt tegemiseks on vaja häid müügiinimesi ja kannatust. Inimese kannatus aga katkeb ja siis peavad juhid aru saama, et kui ühe inimese kannatus on katkenud, siis tuleb inimesi vahetada,“ illustreeris ambitsiooni saates „Tööandjate tund“ Estanci juht Priit Haldma.
„Püüdsime üht klienti kaheksa aastat. Selle edukalt tegemiseks on vaja häid müügiinimesi ja kannatust. Inimese kannatus aga katkeb ja siis peavad juhid aru saama, et kui ühe inimese kannatus on katkenud, siis tuleb inimesi vahetada,“ illustreeris ambitsiooni saates „Tööandjate tund“ Estanci juht Priit Haldma.
Tööstusjuht: ärme imetle jätkusuutlikkuse probleemi, teeme sellest konkurentsieelise
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Jätkusuutlikkusest on arenenud justkui ümberjutustamise äri, kus igaüks räägib nii, nagu tema sellest aru saab. Jätkusuutlikust tegevusest peaks aga saama konkurentsieelis, mitte takistuste rada ja majanduslik viletsus, kirjutab ettevõtja ja Neulari juht Ilo Rannu Äripäeva teemaveebis Tööstusuudised.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Finantsjuhid julgustavad karjääri pöörama: tehke midagi, et teist jääks jälg maha
Tehke midagi, et teist jääks maha mingi jälg, julgustas investeeringuid vahendava ettevõtte Brave Capitali finantsjuht Veiko Pedosk karjääripöördeid ette võtma.
Tehke midagi, et teist jääks maha mingi jälg, julgustas investeeringuid vahendava ettevõtte Brave Capitali finantsjuht Veiko Pedosk karjääripöördeid ette võtma.
Kuidas ehitada kriisikindlat ettevõtet: Infortari põhimõtted “Kui Infortari läksin, küsiti, kas lähen pensionile”
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.
Tallinki ja Eesti Gaasi omanik ning lisaks kinnisvaras tegutsev börsiettevõte Infortar on end teadlikult ehitanud firmaks, mis kriiside ajal mitte ei kannata, vaid leiab uusi võimalusi ja kasvab.