• OMX Baltic0,46%301,4
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,63%2 081,82
  • OMX Vilnius0,71%1 211,06
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,37%8 790,33
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,83
  • OMX Baltic0,46%301,4
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,63%2 081,82
  • OMX Vilnius0,71%1 211,06
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,37%8 790,33
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,83
  • 22.11.05, 07:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Eesti Raudteel seisab suurinvesteering jõude

Raudteeinspektsioon ei andnud kasutusluba Orava raudteejaama vedurite kiireks vahetamiseks 12 miljoni krooni eest ehitatud haruteedele, kirjutab Postimees.
Venemaa ei luba Eesti Raudteel Petseri piirijaama Ameerika veduritega sõita. Seepärast tuleb Eesti raudteefirmal Tartu ja Orava vahel USA vedurid Vene omade vastu vahetada. Et vahetus kiiremalt ja mugavamalt toimuks, valmis Eesti Raudteel tänavu augusti lõpul Oraval 12 miljoni eest kaks haruteed, pikkusega 850 meetrit ning uuendati ka olemasolevat peateed.
Raudteeinfrastruktuurile kasutuslube jagava raudteeinspektsiooni inspektorid tuvastasid aga 28. augusti kontrolli käigus, et uusi haruteid pole liidetud jaama tsentralisatsiooni ehk teisisõnu seal pole valgusfoore ega rööbaste hõivatuse süsteemi.
Inspektsioon tegi rikkumiste kohta ettekirjutuse ning määras puuduste kõrvaldamise tähtajaks 30. septembri. Seepeale otsustas Eesti Raudtee jätta haruteed üldse kasutusele võtmata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti Raudtee avalike suhete juht Priit Koff vahendas
eile, et tegelikult on side- ja turvanguseadmed kahele haruteele paigaldatud, kuid pöörangusüsteem pole ühendatud tsentraalse liiklusjuhtimissüsteemiga ning selle asemel plaanis firma palgata pöörmeseadjateks kaheksa kohalikku inimest. Nemad aga vabastati töölt pärast kasutusloa mittesaamist.
Kuna talve hakul oleks raske kaablite, releede, valgusfooride paigaldamine, siis otsustas Eesti Raudtee jätta haruteed lihtsalt seisma.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele