• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Stipendiumite maksustamine erisoodustusega on vale

    Autojuhtide kaader vananeb kiiresti. Suurem osa neist on 50?60aastased mehed. Loomulikult otsime juurde noori. Mul on Kundas kolm noort poissi, kes on valmis õppima autojuhiks ja sellest tööst huvitatud. Kuid kolmeks aastaks ametikooli õppima minek oleks neile liiga kallis lõbu. Nad on lihtsatest peredest ja nende koolitamine käib vanematele üle jõu. Oleme kaalunud maksta poistele stipendiumit.
    Kuid takistuseks on asjaolu, et stipendium läheb erisoodustuse alla. Siin muutub asi põhimõtteliseks. Lajos ja teised autotranspordifirmad maksavad makse niikuinii ja see raha läheb ka riikliku haridussüsteemi ülalpidamiseks. Miks siis seesama haridussüsteem ei võiks ette valmistada autojuhte ja maksta noortele poistele piisavalt stipendiumit, et neil oleks võimalik õppida. Teine võimalus on viia autojuhtide väljaõpetamine võimalus taas gümnaasiumi tasemele.
    Autotranspordiettevõtted on meeletus hinnakonkurentsis. Seega ollakse sunnitud iga krooni käes veeretama ja heategevust ei saa endale lubada.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Madis Müür: Funderbeami puhul on hirm laes ja hinnad huvitavad. Aga kuidas Buffett ütleski?
Äkki võib vaikusehetke Funderbeamis näha mitte maailma lõpuna, vaid hoopis võimalusena, küsib investor Madis Müür vastukajana investor Toomase kommentaarile, milles too arutleb, kas rahapaigutustega nimetatud platvormil on tõesti nii hullusti, kui osaku hinnast paistab. Müürilgi on Funderbeami portfell n-ö vee all.
Äkki võib vaikusehetke Funderbeamis näha mitte maailma lõpuna, vaid hoopis võimalusena, küsib investor Madis Müür vastukajana investor Toomase kommentaarile, milles too arutleb, kas rahapaigutustega nimetatud platvormil on tõesti nii hullusti, kui osaku hinnast paistab. Müürilgi on Funderbeami portfell n-ö vee all.
Hiina telefonitootja avab elektriautode tehase
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Täna õhtul on elekter tavapärasest 10 korda kallim
Novembri lõpp tõi Eestisse uued elektri hinnarekordid, täna on päeva keskmine hind 264 eurot megavatt-tunni ehk 26 senti kilovatt-tunni eest.
Novembri lõpp tõi Eestisse uued elektri hinnarekordid, täna on päeva keskmine hind 264 eurot megavatt-tunni ehk 26 senti kilovatt-tunni eest.
Advokaadibüroode TOP 2: aegade parim aasta tuleb tänavu
Walless rühkis tänavu advokaadibüroode edetabelis teisele positsioonile. Aasta eest olid nad 12. kohal.
Walless rühkis tänavu advokaadibüroode edetabelis teisele positsioonile. Aasta eest olid nad 12. kohal.