Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Peugeot 407 Coupe õhkab elegantsust

    Peugeot 407 Coupe on auto natuke edevale inimesele, kes hindab elegantsust ja ei taha rullnokkadega linnas võidu kihutada, sest talle piisab teadmisest, et võib neile tagatulesid näidata, kui vaid tahab.
    Uue lõvimärgiga suure kupee disain tuli seekord prantslaste endi sulest ja itaallased jäeti mängust välja. Kindlasti ei saa sellist lüket veaks nimetada, sest välimus ja interjöör on sellel autol suurepärane. Ümber auto käies jääb silm pidevalt puhkama esipampri "ribidele" ja pisikesele tagatiivale. Sellised väikesed detailid ja kogu auto üldiselt ilus joon sobivad ideaalselt kokku ja annavad aimu tõeliselt heast maitsest.
    Auto interjöör oli luksuslik ja kõik nupud Peugeot'le omaselt väga käepärased. Suurele kupeele omaselt tuli turvavöö kättesaamiseks teha tõsise akrobaadi liigutusi. Kuigi kõik nupud on hästi käsitsetavad, oleks suur ekraan keskkonsoolil võinud olla ka puutetundlik. Nimelt oli üsna raske ja tüütu orienteeruda kogu selles nuppude meres.
    Samas on hea tõdeda, et kogu interjöör on tehtud kvaliteetsetest materjalidest ning näeb kena ja kallis välja. Oli tunda, et Peugeot on auto ehitamisel mõelnud ka tulevikule, sest pehmest materjalist salong ei tohiks tulevikus hakata nagisema nagu odav plastik. Istmed olid hästi seatavad, kuid tagaistmele pääsemiseks liikusid nad elektriliselt ettepoole ja seda tegid nad tõsiselt aeglaselt. Külma ilmaga on surisevate istmete järel auto kõrval suhteliselt tüütu oodata. Tõsi, tagaistmetel oli piisavalt ruumi ka täiskasvanutel ja pikal sõidul pole seal ka korvpalluritel kehv istuda.
    Proovisõidu autol oli kolmeliitrine mootor. Kuna auto oli läbi sõitnud vaid 12 kilomeetrit, siis kolmeliitrise mootori tõelist tõmmet veel tunda ei saanud, sest see polnud lihtsalt lahtisõidetud. Siiski suutis too pealt vägagi tõsist tõmmet pakkuda, justkui demonstreerides, et suudab küll, kui vaid tahab. Samas jäi bensiinikulu vägagi mõistlikesse piiridesse ja maanteel näitas kompuuter stabiilselt alla 10-liitrilist kulu.
    407 Coupe käitus teel suurele ja mugavale autole kohaselt ehk hõljub üle erinevate Eesti teedele omaste konaruste. Nupp armatuuris, mis muudab vedrustuse sportlikumaks, tegi aga sõiduki märksa jäigemaks ja sportlikumaks. Roolile reageeris kogu auto hästi ja mingeid anomaaliaid küll kuskilt ei paistnud. Siiski peab tõstma näpu püsti ja auto tulevasi omanikke hoiatama suure mootoriga esiveolisele autole omase veidruse ehk alajuhitavuse eest. Raske esiosa ja võimas mootor sunnivad autot kiiremalt kurve võttes otse sõitma. Sisetunne kippus pidevalt nimetama seda, mis siis oleks, kui auto oleks tagaveolinef
    Suur ja stiilne kupee pole mingil juhul ralli- ega ringrajaauto, vaid pigem rahulikult kulgemise sõiduk. Omanik võib ümberringi möllavat liiklushullust rahulikult pealt vaadata ja endale kinnitada, et kui tahab, siis suudab teist kõigist kiirem olla, sest suudabki.
    407 Coupe lihtsalt ei sobi rullnokkadega fooride vahel kiirendamiseks, nii seda autot disaininud inimesed ka ette ei kujutanud. Oma kauni figuuriga sundis Prantsuse kaunitar endale paljusid järele vaatama.
    Küllap kinnistus auto kaunis küljejoon nende mäludesse veel väga pikaks ajaks.
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.