Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Viecoli commerciali vähenõudlikule farmerile

    Mõtlesin kaua, kuidas imetabast Fiat Stradat iseloomustada. Põhiliselt oli sõelal kaks valikut - Strada sobib kas temperamentsele või vähenõudlikule farmerile. Kuna farmeri töö eeldab ikka pealehakkamist, jäi sõelale eesliide vähenõudlik.
    Mis siis on Strada, mida 125 000 krooni eest pakutakse?
    125 000 krooni ongi just see hind, millest alates võiks tahta rohkem mugavust, samas oleks seda niisuguse hinna eest patt küsida, kuigi kliendi soov on muidugi saada võimalikult palju võimalikult väikse summa eest.
    Nagu ükski inimene pole täiuslik, pole seda ka Strada. Plussiks on loomulikult hind. Fakt, et sellise hinna ja kvaliteediga konkurente turul sisuliselt pole, on märkimisväärne. On ka puudusi.
    Näiteks tekib tagurdamisel pime nurk, tahavaatepeeglitest jääb väheks, üle õla piiludes takistab aga vaatevälja B-piilar, suurt tolku pole ka väikesest vaheaknast.
    Vaade ette ja külgedele on hea, enesekindlust aitab roolisistujal tõsta ka asjaolu, et ta istub kaasliiklejatest kõrgemal - muidugi juhul, kui Stradat ei võrrelda maasturi või veoautoga. Istmete taga leiate väikese ruumi, kuhu saab panna kas siis matkakoti või miks mitte ka tööriistakasti.
    Kõike eelnevat muidugi juhul, kui on valitud pika kabiiniga Strada. Lisaruum istme taga tähendab aga seda, et pikematel mehepoegadel võib rooli taha ära mahtumisega probleeme tekkida. 185 sentimeetri pikkusel ajakirjanikul igatahes probleeme ei tekkinud. Veidi ebamugavalt tundis ennast aga viis sentimeetrit pikem fotograaf.
    Põhivarustusest ei leidnud me juhi turvapatja, mis oleks võinud siiski olemas olla, kas või seepärast, et enamusel ju on ja turvalisem oleks ka. Positiivne on aga võimalus rooli asendit muuta.
    Strada sisustus vastab mõneti hinnale, liigset luksust pole seal raskendatud, samas kõik näidikud ja nupud on lihtsasti loetavad- arusaadavad. Selline tagasihoidlik lihtsus mulle Strada juures kõige enam meeldiski. Hea on, et itaalia kunstkäed-autodisainerid ulmeliseks pole läinud, Strada on praktiline masin praktiliste lahendustega.
    Hetkel pakutakse turule müügiks vaid kahte mootorit, 1,2liitrilist bensiini- ning 1,9liitrilist diiselmootorit.
    Strada pakub kahes mõõdus veokasti. Lühikese kabiiniga masina puhul on veokasti maht 1100 liitrit, pika kabiini puhul on see 800 liitrit. Positiivseks nähtuseks on kindlasti kaubakinnitusaasad, mille abil saab kergesti tuult alla võtvat kaupa sõidu ajaks kinnitada. Tõelise farmeri autole kohaselt käib ka kasti tagumine luuk lahti, võimaldades vedada kasti mõõtmetest suuremat kaupa. Samuti võib veokasti katta presendiga, mis on lisavarustuse hulgas.
  • Hetkel kuum
Suur analüüs: maailmamajanduse jõujoonte murrangus pole Euroopa seis kiita
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Maailmamajanduses annavad tooni Hiina, India ja laiemalt globaalse lõuna tõus ning USA jätkuva olulisuse valguses paistab suurima kaotajana Euroopa, kirjutab majanduspublitsist Liis Laidre Äripäeva essees.
Vaikne börsipäev viis S&P 500 indeksi uue rekordini
Suurele reedele eelnev kvartali viimane börsipäev kergitas S&P 500 indeksi vaikselt tänavu juba 22. rekordini.
Suurele reedele eelnev kvartali viimane börsipäev kergitas S&P 500 indeksi vaikselt tänavu juba 22. rekordini.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: viie milli eest vaba aega, palun! “Ükskõik kui pees vahepeal asjad on, kõik läheb mööda.“
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Suure Mi toitlustusäri tänavuse hooaja kalender on koos, retseptid on koos, kaarik on stardi- ja mina laskevalmis, kirjutab Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Üllar „Myrakas“ Priks, kes seekordses postituses pajatab ajast, rahast ja elutööst.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Genka ettevõtlusest: valin vähem raha ja rohkem vabadust
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Henry Kõrvitsa ehk artistinimega Genka sõnul pole raha tema jaoks kõige olulisem. Tähtsam on oma aeg ja võimalus seda meelepäraselt veeta.
Tippjuhi tee avalikust häbipostist töövõiduni: süda jättis löögi vahele
Jaanika Altraja: rohepöördes õnnestumiseks tuleb vähendada ebavõrdsust
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ühetaoline tulumaks ja madalad varamaksud mõjuvad tänapäeval dogmaatiliste jäänukitena, mis suurendavad ebavõrdsust ja pidurdavad rohepööret, kirjutab Jaanika Altraja arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis
Ameerika RAM – üks auto kõikideks sõitudeks
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Igapäevaselt tööle, naisega ostlema, pojaga trenni, nädalavahetusel sõpradega erinevaid hobisid harrastama, sekka suvilaehitusega seotud sõidud – kõik need saab edukalt tehtud aasta pikapi tiitliga pärjatud suure ja jõulise RAMiga USCAR – Ameerika Autost.
Pühadestatistika: Eesti munatoodang suureneb
Eesti munatoodang on viimastel aastatel veidi kasvama hakanud, kuid mullu ületas tarbimine toodangut veel ligi kahekordselt.
Eesti munatoodang on viimastel aastatel veidi kasvama hakanud, kuid mullu ületas tarbimine toodangut veel ligi kahekordselt.
Raadiohommikus: miljard Pärnusse, uut moodi Tallinn ja tippjuhi nipid
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.
Hollandi ettevõte plaanib rajada Pärnusse miljard eurot maksva metanooli ja vesiniku tootmisüksuse. Mida linn asjast arvab, mida ootab ja mida kardab, räägib neljapäeval raadiohommikus linnapea Romek Kosenkranius.