• OMX Baltic0,02%308,02
  • OMX Riga−0,06%893,27
  • OMX Tallinn−0,11%2 090,07
  • OMX Vilnius0,05%1 203,12
  • S&P 5001,03%6 000,36
  • DOW 301,05%42 762,87
  • Nasdaq 1,2%19 529,95
  • FTSE 1000,3%8 837,91
  • Nikkei 2250,5%37 741,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,65
  • OMX Baltic0,02%308,02
  • OMX Riga−0,06%893,27
  • OMX Tallinn−0,11%2 090,07
  • OMX Vilnius0,05%1 203,12
  • S&P 5001,03%6 000,36
  • DOW 301,05%42 762,87
  • Nasdaq 1,2%19 529,95
  • FTSE 1000,3%8 837,91
  • Nikkei 2250,5%37 741,61
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,65
  • 02.10.06, 13:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Internetireklaami hinnad tõusevad

Internetireklaami hinnad on Eestis jõudsalt tõusma hakanud, reklaami kallinemist prgnoositakse ka edasiseks.
I poolaastal kasvas internetireklaami maht Eestis 74%, 31 miljoni kroonini, mille üheks põhjuseks on Media House´i arendusjuht Hanno Kindeli sõnul suuremate keskkondade reklaami hinnakirja tõus. Näiteks Neti ja Delfi jäävad oma nädalase auditooriumi suuruselt alla ainult telekanalitele, lausus Kindel. Lähiajal võib hind kasvada veelgi, lisas ta.
Ka internetiturundusfirma Sevenline juht Priit Kallas prognoosib, et lähitulevikus ilmselt internetireklaami kontaktihind kasvab veelgi. Peamiseks põhjuseks on nõudmise suurenemine. „Üha rohkem ettevõtteid avastab, et internet on turunduskanalina väga odav ja annab häid tulemusi," märkis Kallas.
Balti Investeeringute Grupi Pank ASi (BIG) turundusjuht Svea-Elen Peters nõustub Kallasega märkides, et internet pakub võimalust teha suunatud reklaami konkreetse info otsijale ja jõuda nii väiksemate kulutustega õige inimeseni. Petersi sõnul ei ole ükski teine reklaamikanal nii kiire ja paindlik, kui internet.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Delfi Eesti tegevjuht Andrus Raudsalu lausus, et internetireklaam on hetkel kindlalt kõige kiiremini kasvav reklaamivaldkond. Raudsalu sõnul on internetireklaamil rida eeliseid teiste meediareklaamide ees ja kordades madalam kontaktihind, kui näiteks tänasel turuliidril trükimeedial. Raudsalu prognoosib, et suure tõenäosusega jätkub ka 2007. aastal internetireklaami osakaalu kasv üldises meediakasutuses.
Lähemalt homsest Äripäevast.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele