Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Mida kõike inimesed kindlustusele ei räägi
Kindlustusfirmad nõuavad klientidelt pärast liiklusõnnetusse sattumist seletuskirja, kuidas õnnetus täpselt juhtus. Tihtipeale on saadud vastused aga nii naeruväärsed, et tekib küsimus, kas ikka tasub hüvitis välja maksta.
Humoorikas kirjeldus pole hüvitisest keeldumise põhjus
Loomulikult tuleb ka meie seltsi töös ette, et kahjujuhtumite puhul on seletustes aeg-ajalt kasutatud teadlikult või ka teadmatult humoorikat keelekasutust. Õnnetusse sattunud klient on tihtipeale emotsionaalselt ebatavalises seisukorras, mistõttu pole seletuskirjadest naljakate või pisut segaste lausekonstruktsioonide leidmine midagi ebatavalist.
Peame Salva kahjukäsitlejaid professionaalideks, kelle ülesanne on alati täpselt välja selgitada kõik kahjujuhtumiga seonduv.
Esialgse seletuskirja humoorikas toon ei saa üldjuhul olla hüvitise maksmisest keeldumise põhjuseks.
Siiski tuleb kiirele ja ladusale kahjukäsitlusprotsessile alati kasuks kõikide asjaolude täpne kirjeldamine ning igakülgne koostöö kindlustusseltsiga.