• OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,14%5 656,05
  • DOW 30−0,34%41 227,95
  • Nasdaq −0,17%17 897,87
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,35
  • OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,14%5 656,05
  • DOW 30−0,34%41 227,95
  • Nasdaq −0,17%17 897,87
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,35
  • 25.11.06, 16:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Urmo Aava: astun Märtini jälgedes

Urmo Aava teeb järgmise aasta MM-sarjas kaasa neljal WRC-etapil ning paralleelselt täisprogrammi alusel juunioride MM-sarjas. Tiimi eelarve suureneb 12 miljoni kroonini.
Intervjuu Eesti Päevalehele:
Oled küllap õnne täis?
Edasiliikumine igal juhul. Kui Markko Märtin sai omal ajal MM-sarja sisenetud, siis mina astun tema jälgedes. Selles mõttes uhke tunne. Indu jahutab asjaolu, et 12 miljonit krooni pole veel koos. Kui me selle piirini ei jõua, tuleb midagi – näiteks WRC-etapp – ära jätta.
Tõid paralleeli Märtiniga. Peugeot 307 on põhimõtteliselt sama auto, millega Märtin tegi oma (seni) viimased etapid MM-sarjas?
Jah. Ja millega OMV tiimi mehed Henning Solberg ja Manfred Stohl on tänavu end viiel korral poodiumile sõitnud. Muidugi on Peugeot 307 Märtini ajaga võrreldes arenenud. Alternatiiv oleks Citro?n Xsara WRC, millega Sebastien Loeb on kahel aastal tulnud maailmameistriks. Mida võtta, selle üle tuleb veel mõelda.
Miks otsustasid kaasa teha mõlemas MM-sarjas?
WRC-sarja etapid on mõeldud enda näitamiseks. Kui nii võib öelda, nime tegemiseks. Ja kogemuste saamiseks. Usun, et olen võimeline WRC-sarjas punktikohale jõudma, sõidan ma siis Peugeot’ga või Citro?niga. Vähe etappe nõuavad, et peame kohe kiired olema.
JWRC-sarjas jätkan sellepärast, et käed-jalad püsiksid soojad ja oskused tallel seisaksid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele