• OMX Baltic−0,12%301,77
  • OMX Riga0,06%893,47
  • OMX Tallinn−0,07%2 067,96
  • OMX Vilnius0,22%1 200,16
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,15%8 747,45
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,61
  • OMX Baltic−0,12%301,77
  • OMX Riga0,06%893,47
  • OMX Tallinn−0,07%2 067,96
  • OMX Vilnius0,22%1 200,16
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,15%8 747,45
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,61
  • 25.11.06, 16:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Urmo Aava: astun Märtini jälgedes

Urmo Aava teeb järgmise aasta MM-sarjas kaasa neljal WRC-etapil ning paralleelselt täisprogrammi alusel juunioride MM-sarjas. Tiimi eelarve suureneb 12 miljoni kroonini.
Intervjuu Eesti Päevalehele:
Oled küllap õnne täis?
Edasiliikumine igal juhul. Kui Markko Märtin sai omal ajal MM-sarja sisenetud, siis mina astun tema jälgedes. Selles mõttes uhke tunne. Indu jahutab asjaolu, et 12 miljonit krooni pole veel koos. Kui me selle piirini ei jõua, tuleb midagi – näiteks WRC-etapp – ära jätta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tõid paralleeli Märtiniga. Peugeot 307 on põhimõtteliselt sama auto, millega Märtin tegi oma (seni) viimased etapid MM-sarjas?
Jah. Ja millega OMV tiimi mehed Henning Solberg ja Manfred Stohl on tänavu end viiel korral poodiumile sõitnud. Muidugi on Peugeot 307 Märtini ajaga võrreldes arenenud. Alternatiiv oleks Citro?n Xsara WRC, millega Sebastien Loeb on kahel aastal tulnud maailmameistriks. Mida võtta, selle üle tuleb veel mõelda.
Miks otsustasid kaasa teha mõlemas MM-sarjas?
WRC-sarja etapid on mõeldud enda näitamiseks. Kui nii võib öelda, nime tegemiseks. Ja kogemuste saamiseks. Usun, et olen võimeline WRC-sarjas punktikohale jõudma, sõidan ma siis Peugeot’ga või Citro?niga. Vähe etappe nõuavad, et peame kohe kiired olema.
JWRC-sarjas jätkan sellepärast, et käed-jalad püsiksid soojad ja oskused tallel seisaksid.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele