• OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • 10.01.07, 09:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene ärimees hoiab Saaremaal mitmemiljonilist kaatrit

Roomassaare sadamas tõsteti veest välja talvituma Peterburi ärimehele kuuluv kaks miljonit eurot (31,2 miljonit krooni) maksev luksuskaater «Envy», kes palkas oma iludusele kapteniks saarlase Peep Saabase.
«Envy» tähendab inglise keeles «kadedust». «Võibolla just laeva nime pärast ilmneb tal hulga lastehaigusi, mida peame «ravima», aga tavaliselt on uutel laevadel ikka mingi häälestamise aeg,» rääkis kapten Peep Saabas Meie Maale.
Lastehaigusteks nimetas kapten seda, et kõik uksed ei käi veel nii, nagu vaja, pealegi hakkas üks mootor tublisti õli neelama, mistõttu tuli sõita tehasesse tagasi.
"Envy" valmistati eelmisel aastal Hollandis Mulderi laevatehases. Mulder 68' Convertible tüüpi «Envy» on 20,7 meetrit pikk ja 5,2 meetrit lai. 40-tonnise veeväljasurvega kaatrit viivad laevatehase andmeil edasi kaks 670-hobujõulist Caterpillari diiselmootorit. Laeva tippkiirus on 30 sõlme ja kütusekulu 300 liitrit tunnis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Envy» on registreeritud Suurbritannia maksuparadiisis Guernseyl.
Meie Maa kirjutas, et omanik tahab kaatriga minna Laadoga ja Onega järvele kala püüdma, kuid see on praegu kahtluse all. Nimelt tuleb kaatriga Venemaale minnes palju dokumente vormistada, samuti maksta kopsakas luksusmaks ja käibemaks, rääkis kapten ajalehele.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele