Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
EL muudab e-kaubanduse lihtsamaks
Euroopa Komisjon kavatseb üle vaadata
internetis toimuvatele tehingutele kehtestatud reeglid, et inimesed saaksid
teistest riikidest julgemalt oste sooritada.
"Peame ruttu tegutsema," ütles bulgaarlannast tarbijakaitsevolinik Maglena Kuneva. ELis korraldatud uuringu kohaselt arvab 71% tarbijaist, et teistest liidu riikidest ostetud kaupa on raskem tagastada ja kaubaga seotud kaebusi keeruline lahendada, kirjutas BBC.
Euroopa Liit kavatseb nüüd nende probleemidega tegelda ja enne aprilli avaldada soovitused.
Volinik Kuneva sõnul on vaja üle vaadata internetis ja telefoni teel ostetud kauba garantii- ja tagastustingimused ning järelemõtlemisaja pikkus.
ELi statistika andmete järgi ostis eelmisel aastal teistest liikmesriikidest kaupa ja teenuseid 26% ELi tarbijatest, kuid vaid 6% neist tegid tehingu inernetis.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.