Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti toidukaup murdis Saksa turule
Tänasest Saksamaal Aue linnas Simmeli
poeketis müügis olevad Eesti toidukaubad peaksid näitama, kas siinsetel
toidutöösturitel on Euroopa suurimas riigis lootust läbi lüüa ka oma kaubamärgi
ja toodetega, kirjutas postimees.ee.
Eesti kaupade eksporti Saksamaale vedanud Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja turundusspetsialisti Piret Õunapuu sõnul saadeti esimese sammuna inimestele tutvumiseks partii erinevaid toiduaineid, mis Eesti ühisletil müüki pannakse.
«Kui inimestel nende vastu huvi on ning tööstused suudavad tarned tagada, on sakslased huvitatud ka suurematest partiidest,» tutvustas ta sõlmitud sakslastega kokkulepet.
E-Piima juhi Margus Murakase sõnul on Simmeliga saavutatud kokkulepet veel vara uue ajastu alguseks nimetada, kuid hea võimalus oma ekspordimahtu kasvatada on see igal juhul.
Tema kinnitusel on selline kanal ettevõtjale ka majanduslikult kasumlik. Eesti tooted võidavad Simmeli poodidest seetõttu, et kett on spetsialiseerunud erinevates riikides tehtud kauba müügile.
Eesti tööstustel on Euroopa jaekettidesse pääsemine raske peamiselt seetõttu, et ei suudeta suurkettide soovitavaid kaubakoguseid toota. Sestap on ekspordis seni piirdutud lähiriikidega.
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.