• OMX Baltic−0,3%293,33
  • OMX Riga0,23%912,92
  • OMX Tallinn−0,44%1 903,23
  • OMX Vilnius−0,28%1 264,05
  • S&P 5000,00%6 629,07
  • DOW 300,00%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 100−0,86%9 354,74
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,15
  • OMX Baltic−0,3%293,33
  • OMX Riga0,23%912,92
  • OMX Tallinn−0,44%1 903,23
  • OMX Vilnius−0,28%1 264,05
  • S&P 5000,00%6 629,07
  • DOW 300,00%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 100−0,86%9 354,74
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,15
  • 16.02.07, 07:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti firma disainis New Yorgi kondoomikampaania

Eesti firma Nord-Storm võitis New Yorgi tervisekaitsetalituse konkursi linnas tasuta levitatava kondoomi kodulehekülje ja reklaamikampaania kujundamiseks, teatas firma.
Nord-Stormi tegevjuhi Julien Renaud' sõnul on see üldse esimene kord kui firma väljastpoolt USA-d New Yorgi linna korraldatud konkursi võidab.
Mullu detsembris alanud töö päädis nüüd sõbrapäeval, kui kampaania ametlikult käivitati üle terve New Yorgi tasuta kondoomide jagamisega.
Nord-Stormiga koos osalesid projektis veel Eesti veebidisainerid firmadest Exillery ja Kreatiff.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele