• OMX Baltic0,31%292,26
  • OMX Riga0,63%916,71
  • OMX Tallinn0,1%1 911,33
  • OMX Vilnius0,27%1 263,87
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,17%9 760,93
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,63
  • OMX Baltic0,31%292,26
  • OMX Riga0,63%916,71
  • OMX Tallinn0,1%1 911,33
  • OMX Vilnius0,27%1 263,87
  • S&P 5000,37%6 796,29
  • DOW 300,48%47 311
  • Nasdaq 0,65%23 499,8
  • FTSE 100−0,17%9 760,93
  • Nikkei 2251,34%50 883,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,63
  • 16.02.07, 07:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti firma disainis New Yorgi kondoomikampaania

Eesti firma Nord-Storm võitis New Yorgi tervisekaitsetalituse konkursi linnas tasuta levitatava kondoomi kodulehekülje ja reklaamikampaania kujundamiseks, teatas firma.
Nord-Stormi tegevjuhi Julien Renaud' sõnul on see üldse esimene kord kui firma väljastpoolt USA-d New Yorgi linna korraldatud konkursi võidab.
Mullu detsembris alanud töö päädis nüüd sõbrapäeval, kui kampaania ametlikult käivitati üle terve New Yorgi tasuta kondoomide jagamisega.
Nord-Stormiga koos osalesid projektis veel Eesti veebidisainerid firmadest Exillery ja Kreatiff.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele