• OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 500−0,56%5 494,49
  • DOW 30−0,17%40 045,56
  • Nasdaq −0,92%17 222,36
  • FTSE 1000,02%8 417,34
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,23
  • OMX Baltic−0,62%299,53
  • OMX Riga−0,26%865,75
  • OMX Tallinn−0,07%1 960,1
  • OMX Vilnius−0,13%1 170,71
  • S&P 500−0,56%5 494,49
  • DOW 30−0,17%40 045,56
  • Nasdaq −0,92%17 222,36
  • FTSE 1000,02%8 417,34
  • Nikkei 2250,38%35 839,99
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,23
  • 25.05.07, 16:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reklaamipausid venivad veel pikemaks

Kui Euroopa Liidu kulutuuriministrid kiidavad heaks uued telereklaami reeglid, venivad reklaamipausid veelgi pikemaks.
"See on oluline otsus, mis korrastab Euroopa Liidu audiovisuaalteenuste turgu ja muudab selle konkurentsivõimelisemaks," ütles infoühiskonna volinik Viviane Reding.
Uued reeglid lubavad teles rohkem reklaami, kirjutas euobserver.ee. Edaspidi võib kaubanduslikke teateid näidata kord poole tunni jooksul senise 45 minuti asemel.
Ka on lubatud reklaamivõte, kus toodet näidatakse telesaates.
See on esimene direktiiv, mis hakkab kehtima nn päritoluriigi põhimõttel. See tähendab, kehtivad selle riigi reeglid, kus telejaam asub, mitte see kuhu ta saateid edastab.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele