Mariliis Pinn • 2. juuli 2007 kell 5:22

Jeesusfon tuli

Täpselt nii (Jesus Phone) nimetas USAs reede õhtul kell kuus müügile tulnud Apple'i mobiiltelefoni iPhone'i ajalehes The Wall Street Journal ilmunud kommentaaris riskikapitalist ja analüütik Paul Kedroski, kirjutas Äripäev.

Bloombergi hinnangu kohaselt oli tegemist vaata et kõigi aegade edukaima turunduskampaaniaga, mis oli edukam isegi Ford Mustangi omast 1964. aastal ja Microsofti Windows 95 kampaaniast.

Inimesed võtsid järjekorda juba mitu päeva varem. AP kirjutas, kuidas enne müüki telefonisabas seistes sai Philadelphia linnapea noomida 22 aastaselt noormehelt, kelle arvates oleks meeril parematki teha, sest linnas on toimunud juba 200 mõrva.

Eks uue toote müügiedu ja selle mõju kohta Apple'i aktsia hinnale näeb alles paari nädala pärast, kuid ootused on olnud ülimalt kõrged.

Võrreldes jaanuari algusega, mil ettevõtte asutaja ja tegevjuht Steve Jobs uuest telefonist teada andis, on aktsia hind kerkinud üle 40 protsendi. Reedel kallines väärtpaber 1,23 protsenti, 122,4 dollarini.

Hetkel kuum