Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Itaalia stiilinäide - Fiat Bravo

    Autotootmise gigant, kellele kuulub ka enamik kohalikke legendaarseid marke, on üllitanud järjekordse mudeli. Kuid seekord tuleb jutt natuke teistsugune, sest välimusest on tunda seda, mis on omane kuulsatele markidele - õrnust, kiirust ja, mis peamine, itaallaslikkust.
    Välimus on alati maitse asi, kuid seekord on Robertod ja Giovannid oma asjadega tõeliselt ilusti ühele poole saanud, seda muidugi minu arvates. Kui Punto puhul tundsin, et mind miski nagu häirib, siis Bravo juures on need probleemid lahendatud. Nimelt ei ole katus liiga kõrge ega tagaosa väga imelikult lage.
    Kõik on ilus ja voolujooneline, katus on väga ilusa madala ja sihvaka joonega. Õnneks pole ka siseruum selle pärast kannatanud. Eriti meeldib mulle auto tagaosa. Reklaamides kasutatav valge värv, mida paljud ostjad kardavad, sobib sellele autole nagu rusikas silmaauku.
    Kuna auto välimus on tõesti hea, hoidsin hinge ja silmi kinni ning istusin autosse. Vaikselt tegin ühe silma lahti ja kartsin, et nüüd vaatavad mulle vastu Salvo kelkude ülejäägid.
    Natuke piilunud, tegin mõlemad silmad lahti ja mõtlesin endamisi, et hei… see pole üldse paha. Sisu on igati korralik ja materjalide osas ei oska küll mingeid etteheiteid teha. Kõik näeb lausa viisakas välja ja armatuur on kaetud pehme materjaliga, mis ei hakka niipeagi nagisema.
    Ees on ruumi omajagu ja sinna mahuvad ka kõige pikemad inimesed. Küll kannatavad kohe tagaistujad. Pika mehe taga seal autos pikka otsa sõita ei kannata.
    Huvitav on seegi, et kui millegi suurema vedamiseks tagumised seljatoed maha lasta, tekib asjalik pakiruum, kuid see tõmbab omajagu kokku eesistujate jalaruumi. Muidu on pakiruum istmeid maha laskmatagi igati asjalik ja ka laadimisava on selline, et sealt just tiibklaverit sisse ei pane, kuid kõik eluks vajaliku küll. Sõita on Bravoga nagu autoga ikka. See pole autoajakirjandusele eriti omane lause - tavaliselt öeldakse, et vedel, hea, väga hea või saamatu nagu leeritüdruk lapsega. Bravo on aga lihtsalt tavaline auto ja käitubki nagu tavaline auto.
    Mootoriks oli proovisõidukil 1,9-liitrine turbodiisel. Selle otsa oli istutatud manuaalkast, mille oleks tahtnud hirmsasti automaadiga asendada.
    Ma ei tea kuidas need töötada võivad, kuid olen lihtsalt nii laisk, et ei viitsi linnas tavasõidukil eriti käiku vahetada. Tõsi, mootor ise oli piisavalt momendikas, et pidevalt käiguhoovaga vehkima ei pidanud.
  • Hetkel kuum
Tarmo Tamm: pätile päti palk? Aga äkki ei hakkaks ka õige hõlma!
Pätte on ettevõtjate hulgas marginaalne osa ja nendegi karistamine peab olema vaba juhustest. Pole veel hilja konkurentsiseaduse kavandatud muudatusi prügikasti visata, kirjutab ettevõtja ja riigikogu liige Tarmo Tamm (Eesti 200).
Pätte on ettevõtjate hulgas marginaalne osa ja nendegi karistamine peab olema vaba juhustest. Pole veel hilja konkurentsiseaduse kavandatud muudatusi prügikasti visata, kirjutab ettevõtja ja riigikogu liige Tarmo Tamm (Eesti 200).
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Esimesed naised, kes purustasid investeerimismaailmas klaaslae
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Kuigi investeerimisvaldkond ja eriti just selle tippladvik kipub olema meeste domineerimise all, ei ole naine investeerimismaailmas enam mingi haruldus. Asjad hakkasid muutuma 1960ndatel ning üha rohkem tuleb juurde nii naisinvestoreid kui ka tippjuhte investeerimisettevõtetes. Ingelinvestor ja Grünfini investeerimisfirma kaasasutaja Triin Hertmann on naine, kes on tehnoloogiaettevõtetes ennast tippu töötanud. Suurema osa oma tööelust ongi Hertmann veetnud kiiresti kasvavates tehnoloogiafirmades, kus on kõigil töötajatel tohutu töökoormus.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Euroopa tipp-poliitikute plaan teeb Eesti töösturitele karuteene
Veelgi ühetaolisem Euroopa ühisturg ei lahenda Eesti-suguste väikeriikide probleeme, ütles intervjuus Äripäevale rahandusministeeriumi välissuhete nõunik Märten Ross.
Veelgi ühetaolisem Euroopa ühisturg ei lahenda Eesti-suguste väikeriikide probleeme, ütles intervjuus Äripäevale rahandusministeeriumi välissuhete nõunik Märten Ross.
Eesti 200 oli järjekindlalt Boltile kahjumliku direktiivi vastu
Eesti 200 on järjekindlalt olnud vastu platvormide direktiivi vastuvõtmisele, mis on Eesti tehnoloogiahiiu Bolti jaoks ebasoodne.
Eesti 200 on järjekindlalt olnud vastu platvormide direktiivi vastuvõtmisele, mis on Eesti tehnoloogiahiiu Bolti jaoks ebasoodne.