• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,39%6 610,23
  • DOW 300,07%45 867,07
  • Nasdaq 0,82%22 322,19
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,66
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,39%6 610,23
  • DOW 300,07%45 867,07
  • Nasdaq 0,82%22 322,19
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,66
  • 13.11.07, 13:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus Maa juht: häirib, kui teenindajad sust välja ei tee

Kinnisvarabüroo Uus Maa tegevdirektorit Jaanus Laugust häiris teeninduses viimati see, kui lõuna ajal ettekandjad teda ignoreerisid.
Laugus vastas aripaev.ee päevaküsimusele, "Mis Teid viimati teeninduse puhul närvi ajas?" järgmist: „Just hetk tagasi häiris mind see, kuidas ettekandja meist vaid mööda käis ja tegeles vaid toidu laiali kandmisega.“
Lauguse sõnul on Eesti teeninduskultuuris puudu hoolivusest ja inimesekesksusest. „Teenindajad võiksid naeratada, silma vaadata, öelda "aitäh" ja "palun". Arenenud Euroopa riikides on teeninduse tase ikka teine,“ lisas Laugus.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele