• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 17.11.07, 15:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinki parvlaev kuulutati Rootsis sõidukõlbmatuks

Rootsi veeteedeamet leidis Eesti inspektorite poolt juunis sõidukõlbulikuks tunnistatud Tallinkile kuuluvalt parvlaevalt Fantaasia 12 tõsist viga, keelates alusel merelemineku, kuna see võib uppuda.
Parvlaev oleks pidanud väljuma Göteborgi Cityvarveti sadamast neljapäeval ja suunduma kruiisile marsruudil Hirtshals-Strömstad-Langesund, vahendas postimees.ee.
«Me ei luba sellel sõita,» ütles Rootsi veeteede ameti üleminspektor Christer Ingelsten väljaandele GT.
Muu hulgas tuvastati, et valjuhääldisüsteem ei tööta, päästepaatide vettelaskmine on raskendatud ja veekindlad uksed ei sulgu. Veekindlad uksed jagavad laeva erinevateks osadeks, et sellega takistada lekke korral vee edasiliikumist laevas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

«Juhul, kui laev läheks külili või ümber, siis see upuks,» rõhutas avastatud vigade tõsidust laevainspektor Håkan Ågård.
Viimati tehti parvlaevale ülevaatus juunis Eestis ja alus läbi selle edukalt. Tallinki parvlaev MS Fantaasia mahutab erinevatel andmetel 1500-1550 reisjat ja 300 autot ehk 1440 liinimeetrit sõidukeid. Fantaasia on ehitatud 1979. aastal ning renoveeritud 2004. aastal. Alus on 136,1 meetrit pikk ja 24,2 meetrit lai.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 25 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele