• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 17.11.07, 20:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink: Fantaasia oli ülevaatuse ajal remondis

Parvlaeval MS Fantaasia tehtud ülevaatus tehti Rootsi inspektorite poolt ajal, mil see viibis remondis ning prahtija teostas laeval suuremahulisi ümberehitusi.
Lisaks remondis viibimise mainimata jätmisele olid uudist vahendanud Rootsi infoagentuurid jätnud lahti seletamata ka leitud puuduste täpsed tagamaad, ütles Postimees.ee’le Tallinki laevade ohutuse eest vastutava ettevõtte HT Laevateenindus juht Tanel Hinno.
Rootsi meedia teatel tuvastasid Rootsi inspektorid, et MS Fantaasia valjuhääldisüsteem ei tööta, päästepaatide vettelaskmine on raskendatud ja veekindlaid uksi ei hoitud kinni.
«Jutt valjuhääldite mittetöötamisest ei vasta osaliselt tõele, sest need võisid mitte töötada ainult laeva osades punktides. Laevas teostati samal ajal kaablite paigaldust, mis võis olla selle põhjus. Päästepaadid olid kontrolli ajal täielikult töökorras. Raskendatud oli ainult kiirvalvepaadi veeskamine, aga seda põhjusel, et sellele tehti hooldustöid. Ning mis puudutab veekindlate uste sulgumist, siis kõik kontrollitud uksed sulgusid täielikult,» selgitas Hinno.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hinno sõnul on kõik nimetatud puudujäägid kirjas ka ülevaatusel koostatud hindamisaktis. Ohutusjuht selgitas, et hindamisaktile märgitakse laeval avastatud puuduste kõrvaldamise tähtajad erinevalt. Osa puudusi peab prahtija kindlalt enne mereleminekut likvideerima, teiste eemaldamisega võib aga oodata näiteks kuni kaks nädalat.
Samal ajal laevaga opereerimist aktiga ei keelatud, seega pole laeva merekõlbmatuks mitte kuidagigi tunnistatud, sõnas Hinno.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 25 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele