Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kalleim mäng üle kahe miljoni krooni

    Tarbijamängud olid ka tänavu turundusjuhtide seas populaarsed ja kõige kallim neist on hetkel veel käimas. Nelja Nissani maasturiga, mis maksavad 400 000 kroonist 700 000 kroonini, loodab Eesti Päevaleht kasvatada tellijate arvu. "Sarnase mängu korraldas firma ka mullu ja siis läks see väga hästi," oli Eesti Päevalehe turundusjuht Katre Kasmel positiivne.
    Ka kalliduselt teisel kohal on ajakirjandusväljaanne - Eesti Ekspress, kes juunikuus tellijate vahel suvekodu Saaremaal välja loosis. Ajaleht sai kampaaniaga juurde 2000 uut tellijat. Maja võitnud Aruvelide pere rõõmustas loosiõnne üle, aga tunnistas, et Ekspressi koju tellides mingitele lisahüvedele ei mõelnud. "Olime lihtsalt otsustanud, et peaks päevalehtedele vahelduseks nädalalehte tellima," rääkis Laidi Aruvel suvel Eesti Ekspressile.
    Tõenäoliselt mõtlevad sarnaselt paljud tarbijad. Seetõttu ongi tarbijamängudes osalemise määr madal ja Saku Õlletehase kommunikatsioonijuht Kristina Seimann peab tarbijakaupade puhul kümneprotsendilist osalusmäära heaks tulemuseks. Aprillist juunini toimunud Saku Originaali kahe maasturi kampaanias osales ligi miljon koodi ja osalusmäär oli kümme protsenti. "Mängu pluss on, et lojaalsed tarbijad saavad nii boonuse ja kampaania visuaalse atraktiivsuse tõttu tulevad toodet ostma ka teise margi austajad," selgitas Seimann.
    A. Le Coq sidus tänavuse auhinnamängu oma 200. juubeliga ja võita sai sama palju reise soojale maale. Et kevadine kampaania läks hästi, kordas firma mängu hilissügisel uuesti. Kampaania osalusmäär oli A. Le Coqi turundusjuht Katrin Verniku sõnul 25%, arvestades laekunud sms-ide arvu ja müüdud tooteid.
    Reklaamiagentuuri Taevas Ogilvy tegevjuht Rein Iida ei ole tarbijamängudest vaimustunud, sest need ei suurenda reeglina kaubamärgi lojaalsust, vaid kiirendavad ostuvaliku tegemist ja stimuleerivad toote prooviostu. "Mulle meeldiks kliente premeerida selle eest, et nad juba on lojaalsed olnud," tõdes Iida. 2008. aastaks ennustab Iida tarbijamängude kasvu, sest firmadel on majanduslanguses vaja kiiret kaubakäivet.
    Loosimiskampaaniad kaasavad üksnes väikese osa tarbijaskonnast. Sõltuvalt kampaania ulatusest ja sihtgrupist, on see tavaliselt 3-15% potentsiaalsetest tarbijatest.
    Suurele enamusele loosimine korda ei lähe, mistõttu paljudel juhtudel ei ole need parimad lahendused tarbija motiveerimiseks. Loosimiskampaaniat toetab tavaliselt meediakampaania ning kommunikatsioon müügikohas, mis võib siiski ka muude sihtgruppide tähelepanu tõmmata ning kokkuvõttes investeeringu isegi tasuvaks muuta. See ei taga ikkagi tarbija osalusmäära ostul ega tema pikaajaliste hinnangute muutumist.
    Näiteks tõmbas Eesti Päevalehe poolt suvel korraldatud traktori kampaania tähelepanu ning pani inimesed lehte tellima, ent pigem siiski sellepärast, et neile leht meeldib ja nad olid ka enne selle tellimisele mõelnud, mitte aga sellepärast, et nad tahaksid traktori loosimisel osaleda.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Vastukaja: ärme anna Putini sõja pooldajatele lisaargumenti
Üleskutse vähendada vene keele osa Eesti avalikus ruumis suurendab vaid lõhet siinsete venelaste ja eestlaste vahel, kirjutab Äripäeva lugeja Igor Aleksejev vastuseks Äripäeva juhtkirjale.
Üleskutse vähendada vene keele osa Eesti avalikus ruumis suurendab vaid lõhet siinsete venelaste ja eestlaste vahel, kirjutab Äripäeva lugeja Igor Aleksejev vastuseks Äripäeva juhtkirjale.
Coop teeb oma ilusa kasumiga mulle silma
Ma pole enam ammu oma Coop Panga positsiooni põhjalikumalt vaadanud, kuigi põhjust täitsa oleks. Nüüdseks on väljas Coopi viimase 7 kuu tulemused ja selle põhjal saan tõdeda, et mu investeeringul läheb väga hästi. Ka aktsia hind peegeldab seda, kuigi eelmise aasta sügise tippudeni on veel jupp maad minna.
Ma pole enam ammu oma Coop Panga positsiooni põhjalikumalt vaadanud, kuigi põhjust täitsa oleks. Nüüdseks on väljas Coopi viimase 7 kuu tulemused ja selle põhjal saan tõdeda, et mu investeeringul läheb väga hästi. Ka aktsia hind peegeldab seda, kuigi eelmise aasta sügise tippudeni on veel jupp maad minna.
Reaalajas börsiinfo
Ametit vahetav luurejuht Mikk Marran: igaüks meist on RMK aktsionär
Seitse aastat välisluureametit juhtinud Mikk Marran selgitas sotsiaalmeedias, miks otsustas ta kandideerida Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) juhiks.
Seitse aastat välisluureametit juhtinud Mikk Marran selgitas sotsiaalmeedias, miks otsustas ta kandideerida Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) juhiks.
Välisluure juht läheb RMK etteotsa Ministeerium otsib uut luurebossi
Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) järgmiseks juhiks saab tõenäoliselt pikaajaline välisluure juht Mikk Marran.
Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK) järgmiseks juhiks saab tõenäoliselt pikaajaline välisluure juht Mikk Marran.
Eduka firma juht: sellist jama ei osanud ette näha
Eelmisel aastal kõrge lisandväärtusega silma paistnud Lääne-Virumaa ettevõtete juhid tunnistavad, et käesoleva aasta suurimaks väljakutseks on kasumlikkus.
Eelmisel aastal kõrge lisandväärtusega silma paistnud Lääne-Virumaa ettevõtete juhid tunnistavad, et käesoleva aasta suurimaks väljakutseks on kasumlikkus.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.