Teist aastat järjest võitis Kirjastuste
TOPi AS Äripäev (endine Äripäeva Kirjastuse AS), mis seab atra uue eesmärgi
leidmiseks.
ASi Äripäev eesmärk, tõusta maailma suurimaks majandusleheks tellijate ja Eesti elanike suhet arvestades, täitus. Mis saab edasi? „Nüüd on vaja leida üks suur eesmärk, mille nimel tööd tegema hakata. Uus suur eesmärk on tegelikult meil juba olemas, kuid seda on veel vara avalikkusega jagada. Ambitsioonid peavad olema suured,“ kommenteeris ASi Äripäev juhatuse liige Toomas Truuverk.
Kirjastajate TOPi teise koha, ASi SL Õhtuleht juhatuse esimehe Kristjan Maueri arvates kasvab reklaamiturg ka tuleval aastal, kasvutempo on oluliselt aeglasem kui tänavu. „Käesolevaks aastaks prognoosime ärikasumi kasvu, mis jääb 10-15% vahele. Järgmist aastat iseloomustab eelkõige suur kulude kasv, eriti tooksin esile Eesti Posti poolt teostatava perioodika kojukande hinnatõusu. Sellest hoolimata loodame kasumit kasvatada,” lausus Mauer. Raskem saab olema tiraaži kasvatamine, mis on samuti firmal üks olulisi eesmärke järgnevaks aastaks. Lugejate arvu, mis erinevate uuringute järgi jab vahemikku 250 000- 295 000 vahemikku, on ettevõttel raske kasvatada, kuid mitte võimatu. Tiraaž peaks aga kasvama käsikäes inimeste jõukuse kasvuga.
Edetabeli kolmas, viimati 2001. aastal kirjastuste edetabelis kolme hulgas olnud Sinisukk AS juhataja Marie Edala sõnul töötavad firmas heas mõttes kiiksuga inimesed. „Senimaani on küll nii olnud, et need kes meil tööl on kõik omamoodi heas mõttes kiiksuga. Teisiti ilmselt ei saagi vist seda tööd teha. Meil on nii head töötajad et mind polegi vaja,“ sõnas ettevõtte juhataja ning omanik Marie Edala. Tema sõnul on ette tulnud olukordi, kus nädalavahetusel on keegi töölt helistanud ning tedagi „asja lahendama“ kutsunud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Äripäeva Kirjastuste TOP aastal 2006 ilmus 7. detsembril erilehena ÄP vahel.