• OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 500−0,07%5 659,91
  • DOW 30−0,29%41 249,38
  • Nasdaq 0,00%17 928,92
  • FTSE 1000,27%8 554,8
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • 18.12.07, 08:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suzuki kõige väiksem säästuauto tuleb Indiast

Peamiselt väikeautode tootmisele keskendunud Suzuki kavatseb järgmisel aastal lisaks koos Opeliga loodud pisikesele viieukselisele Splashile müügile tuua sellest veelgi tillukesema sõiduki, millest saab ilmselt praeguse suhteliselt ilmetu välimusega Alto järeltulija.
Jaanuaris Indias Delhi autonäitusel esma-esitletav prototüüp A-Star Concept ennustab Suzuki pesamuna disaini muutumist jõulisemaks ja lustlikumaks, kirjutas SL Õhtuleht. Suzuki kavatseb sügiseks valmiva viieukselise luukpära varustada üheliitrise ottomootoriga, mille keskmine kütusekulu peaks jääma 4,5 l/100 km kanti. Kuigi säästlikku linnaautot hakatakse valmistama Indias, olevat selle üks peamisi turge hoopis Euroopas, kus ummistunud tänavad, kallinev bensiin ja järjest karmistuvad heitmekogusenormid sunnivad inimesi sõitma aina väiksemate autodega.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele