• OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • OMX Baltic0,61%306,9
  • OMX Riga0,00%875,55
  • OMX Tallinn0,57%1 908,44
  • OMX Vilnius0,69%1 189,09
  • S&P 500−0,01%6 114,63
  • DOW 30−0,37%44 546,08
  • Nasdaq 0,41%20 026,77
  • FTSE 100−0,37%8 732,46
  • Nikkei 225−0,79%39 149,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%95,5
  • 11.01.08, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kütt: auto saastemaks on topelt maksustamine

Amserv Grupi juhatuse esimees Raivo Kütt ütles aripaev.ee online-intervjuus, et auto saastemaksu peab maksma tootja, mitte tarbija.
"On arusaamatu, miks üritatakse sisse viia nö kahekordset maksustamist, et kõigepealt maksab tootja ja siis veel ka tarbija, kommenteeris Kütt.
Tema sõnul on selle küsimuse teine pool jällegi see "piitsa ja prääniku" poliitika puudumine. Tahetakse küll karistada "suure auto" ostjat, aga miks keegi ei räägi sellest, et premeerida keskkonnasäästlikuma auto kasutajat läbi maksu-parkimise jm soodustuse?
Rahandusministeerium on tema sõnul korduvalt soovinud automaksu teemat lülitada valitsuse tööplaani, kuid siiani on see alati tagasi lükatud. Viimane katse oli teatavasti eile. Valitsus tegi Küti ütluste kohaselt väga õige otsuse, kuna praegu on liiga paljud asjad lahtised. Euroopa Komisjon on küll otsustanud, et autode CO2 sisaldus peab kukkuma 125g/km kohta. Ja puudutab see igat toodetud autot. Samas ei ole suutnud ka komisjon kehtestada kindlat kuupäeva, millal see nõue kehtima hakkaks. Praegu räägitakse nii 2012 kui ka 2015 aastast.
"Selge on see, et mõlemad tähtajad on autotootjate jaoks suhteliselt utoopilised. See tähendab, et neil tuleb hakata maksma teatud trahvi iga auto pealt, mis ei vasta normidele," rääkis Kütt.
Loe täispikka online-intervjuud!

Seotud lood

Uudised
  • 11.01.08, 13:42
Kütt: maastur ei ole eputamise märk
Amserv Grupi juhatuse esimees Raivo Kütt ütles aripaev.ee online-intervjuus, et maasturi ost Eestis ei ole üle jõu elamise märk.
Uudised
  • 11.01.08, 14:12
Kütt: Narva on automüüjatel avastamata
Amserv Grupi juhatuse esimees Raivo Kütt ütles aripaev.ee online-intervjuus, et ainuke koht Eestis, mis on automüügiarengus maha jäänud, on Narva.
Uudised
  • 11.01.08, 14:35
Kütt: juhi sõidustiil otsustab ellujäämise
Amserv Grupi juhatuse esimees Raivo Kütt ütles aripaev.ee online-intervjuus, et autoõnnetuses ellujäämine sõltub kõige enam juhi sõidustiilist.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.02.25, 14:17
Freedom Holding Corp. tegevjuht Timur Turlov: Trumpi memecoin ehk kuidas saada hakkama krüptouniversumis
Aastal 2017 esimese suurema bitcoini buumi ajal, mida juhtiv majandusmeedia aktiivselt kajastas, väljendasid paljud professionaalsed investorid ja finantsettevõtete juhid krüptovarade tuleviku suhtes tõsist skeptilisust. J.P. Morgani (JPM) juht Jamie Dimon pidas krüptovaluutatehinguid pettuseks ja ütles, et vallandab iga ettevõtte töötaja, kes selle nimel bitcoinidega kaupleb. Kongressi kuulamistel nimetas Dimon krüptoraha tokeneid "detsentraliseeritud püramiidskeemideks" ja soovitas valitsusel nendega seotud tehingud keelata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele