• OMX Baltic0,66%299,96
  • OMX Riga0,87%876,11
  • OMX Tallinn0,48%1 886,86
  • OMX Vilnius0,79%1 156,88
  • S&P 5000,67%6 066,44
  • DOW 300,38%44 470,41
  • Nasdaq 0,98%19 714,27
  • FTSE 100−0,07%8 761,81
  • Nikkei 2250,04%38 801,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%99,05
  • OMX Baltic0,66%299,96
  • OMX Riga0,87%876,11
  • OMX Tallinn0,48%1 886,86
  • OMX Vilnius0,79%1 156,88
  • S&P 5000,67%6 066,44
  • DOW 300,38%44 470,41
  • Nasdaq 0,98%19 714,27
  • FTSE 100−0,07%8 761,81
  • Nikkei 2250,04%38 801,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%99,05
  • 04.02.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viru Õlu üritab Pulsi tagasi turule pressida

"Osteti ära Pulsi bränd ja kõik sellega seonduv, Viru Õllega on meil nüüd ühised müügistruktuurid," kommenteeris Puls Brewery tegevjuht Meelis Pihel. "Lahutasime müügi tootmisest. Müügi hulka kuuluvad kõik brändid ja kõik see liigub Viru Õlusse. Pärnus on tänasest alates (eelmisest reedest - toim.) vaid tootmisüksus."
Brändi müügi lepingule kirjutati alla reedel.
Brändi müügini jõudis ettevõte Piheli sõnul möödalaskmiste tõttu juhtimises. "Ettevõttes on tehtud juhtimise seisukohalt vigu. Elementaarne A ja B on jäetud unarusse, pole vaadatud kaugemale, et mis saab siis, kui privaatbrändide tootmine saab otsa. Tuldi hooga välja, kuid läbimõtlemata," tõdes Pihel nukralt.
Pihel ega Viru Õlu tegevjuht Ott Licht ei soovinud tehingu hinda kommenteerida. "Ütleme nii, et üle saja miljoni ei ole ja pooled on rahul," märkis Licht ning lisas, et ei taha hinda välja käia ka seetõttu, et seda hakatakse kohe seostama Pärnu õlletehase müügiga. "Tootmine praegusel kujul seal kindlasti jätkub, iseasi, kui pikalt," märkis Pihel.
Müümise mõtet on mõlgutatud juba alates eelmise aasta aprillist alates. Lisaks Viru Õllele oli Pulsi brändi ostust huvitatud mõni Eesti hulgifirma ning üks Inglise õllefirma, kel ka Eestis juured mullas.
"Kuna meil olid kõnelused Viru Õllega pooleli, siis me ei pidanud korrektseks pidada teistega edasi läbirääkimisi," lisas Pihel.
Iga brändi tehinguväärtus sõltub selle brändi turuosast. Brändi kriteerium hakkab turul pihta 5 protsendist, enne seda ei saa toodet brändiks nimetada.Tootmine Pärnu õlletehases selliste mahtude juures pole samuti elujõuline. Ma saan aru, kui ostetakse tõusvat brändi, kuid siin osteti langevat.Minu kogemus näitab, et toode, mis ei hakka turule tulles kohe müüma, ei hakka kunagi müüma.
Kui meil oli võimalik mullu turuosa kasvatada 4%, siis miks ei võiks see neil üheskoos jõukohane olla.
Autor: Kaisa Tahlfeld

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.02.25, 16:14
Revolutsioon Kinema hooldusmudelis annab tõstustele esmakordselt Eestis 5-aastat garantiid
Tööstuslikud tõstuksed on paljude ettevõtete igapäevaelu lahutamatuks osaks, tagades kaupade sujuva liikumise. Tõstuksed, nagu kõik töötavad ja liikuvad seadmed, vajavad töökindluse tagamiseks pidevat hooldamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele