Viimasel ajal puutuvad firma I.V.P. Reisid
kommertsliinidel sõitjad üha sagedamini kokku sellega, et ettevõtte bussid ei
pea sõiduplaanist kinni, ei tule ettenähtud ajal ja inimesed hilinevad
tööle.
Sõitjate kaebusi jagub nii firma dispetšerile, Kohtla-Järve linnavalitsusele kui ka ajalehetoimetusse, kirjutas Põhjarannik. Eriti tihti jäävad reisid vahele kommertsliinidel nr 8 ja 3T ning inimesed ei saa neile vajalikul ajal Järve linnaosast Jõhvi või Ahtmesse ja vastassuunas sõita.
"Peaaegu igal hommikul olen stressis selle tõttu, et buss ettenähtud ajal ei tule," väljendas Irina oma rahulolematust firma teenindusega. "Kui firma on juba hakanud seda teenust osutama, siis peab ta ka sõiduplaani täitmise tagama. Me maksame sõidukaardi eest kuu aega ette, kuid oleme sunnitud närveerima ja hilinema."
Kohtla-Järve linnavalitsuse peaspetsialist transpordi alal Anna Štšepkina nentis, et ka tema saab linlastelt palju kaebusi firma I.V.P. Reisid töö kohta. Need puudutavad kommertsliine, mida linn ei doteeri. Kuid ettevõttele liiniloa väljastanud linnavalitsus võib sõitjate ees kohustuste täitmatajätmise korral firmale ettekirjutuse teha. "Firma peab enda kehtestatud sõiduplaanist kinni pidama," selgitas Štšepkina.
Firma juht Oleg Dmitrijev tunnistas, et sõitjate kaebused on põhjendatud. Tema sõnul ei pea bussid sõiduplaanist kinni ainult seepärast, et paljud masinad on vanad ja lähevad katki. "Loomulikult on üldine majandusolukord ka meid mõjutanud, kütuse kallinemine viis meie tegevuse tasakaalust välja, seepärast ei jää meil midagi muud üle kui kommertsliinidel reiside arvu vähendada," ütles Dmitrijev. "Bussid on käigus harvem, kuid nii saame me vältida nende hilinemist või liinile mitteminemist."
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.