• OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,12%6 636,75
  • DOW 300,23%46 058,83
  • Nasdaq 0,06%22 575,01
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,77
  • OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,12%6 636,75
  • DOW 300,23%46 058,83
  • Nasdaq 0,06%22 575,01
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,77
  • 01.04.08, 13:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IIZI: tahame telefoniteeninduse pioneerid olla

IIZI grupi juht Risto Rossar ütles aripaev.ee online-intervjuus, et Eesti turul on kahjude käsitlemisel telefoni teel veel arenguruumi, kuid siin soovib firma olla Eesti turu pioneer.
„Meie eesmärk on tagada enamiku kahjude käsitlemine telefoni teel, mis on näiteks Inglismaal pigem standard kui erand,“ ütles Rossar intervjuus.
„Samas Eesti turul on veel siin vallas hulka arenguruumi ning me tahame kindlasti ka siin pioneerid olla ja uusi lahendusi turule tuua,“ lisas ta.
Loe täispikka intervjuud siit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele