• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 599,91
  • DOW 300,47%45 973,98
  • Nasdaq −0,37%22 252,15
  • FTSE 1000,38%9 230,68
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,69
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 599,91
  • DOW 300,47%45 973,98
  • Nasdaq −0,37%22 252,15
  • FTSE 1000,38%9 230,68
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,69
  • 01.07.08, 11:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: Provoq saab reaalsuseks

Eelmistel kuudel liikus ringi pilte, millel arvati olevat Cadillac BRX, kuid mis osutus Chevy Equinoxiks.
Kuid siin Automeedia seni paremad pildid tõelisest 2010. aasta Cadillac BRX prototüübist. Tegu on väikese Cadillaci linnamaasturiga, mida hakatakse tootma 2009. aastal Ramos Arizpe tehases. General Motors loodab toota iga aasta 75 000 BRXi.
Auto saab 300hobujõulise 3,6liitrise V6 mootori, mis veab edasi ka Cadillac CTSi. Töös on ka 2,0liitrine turbodiisel.
Läbi maskeeringu võib aimata, et BRXi prototüübi iluvõre on kopeeritud Provoqi kontseptilt, nagu ka katusejoon ja palju muud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Automedia spioonid märkasid siiski, et erinevalt kontseptist on autol kaks väljalasketoru ja samasugune navigatsiooniseade nagu CTS sedaanil.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele