Samade poodide müügivõrdluses näitavad USA
jaemüüjad jätkuvalt nõrku numbreid. Tarbijakulutused on kokku kuivanud kiireimas
tempos viimase 28 aasta jooksul.
Vaid Wal-Mart Stores (WMT), mis on oma turupositsioone majanduslanguse valguses hästi suutnud hoida ning kasvatada, avalikustas 2,4%-lise müügikasvu oktoobris. Wal-Mart teatas, et kärbib oluliselt oma müügihindu, et "säästa" pühadetarbijatele 200 miljardit dollarit. Wal-Mart on üks väheseid jaemüüjad, kes on võitud oluliselt majanduslangusest, kuna suudab pakkuda konkurentidega võrreldes rohkem allahindlusi. Klient aga läheb sinna, kus on odavam osta.
Täna teatasid 34 USA jaemüüjat oma samade poodide müügitulemused, mis langesid ühe kuuga 0,7%. See on suurem number kui oodatud 0,3%. Jaemüüjatele on see raskeim kuu peale 2000. aastat.
Enamik jaemüüjaid kannatab dollari tugevnemise pärast, sest mida rohkem tõuseb dollar, seda raskem on neil väljapoole riiki müüa.
Morgan Stanley analüütik Michelle Clart ütles Marketwatchile, et jaemüük kukub 2009. aastani välja.