Prisma Peremarketi käive kosub muhedalt

20. november 2008, 15:13

Prisma Peremarketi käive kasvas aasta
esimese 10 kuu jooksul 12% eelmise aasta sama perioodiga võrreldes. Koos käibega
on kasvanud ka kliendiostude arv, ületades möödunud aasta 10 kuud pea 600
tuhandega.

Jätkuva kasvu peamiseks põhjuseks peab Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen Prisma hinnapoliitikat, mis praeguses majandussituatsioonis uusi kliente toob.

Marketi käive oli aasta 10 kuu jooksul 1,68 miljardit krooni, mis on 12 % kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal, teatas ettevõte.

„Majanduslanguse üks iseärasusi on see, et kliendid muutuvad nõudlikumaks ja jälgivad hoolsamalt hinna-kvaliteedi suhet,“ ütles Prisma Peremarketi tegevjuht Janne Lihavainen. „Kuigi Eesti jaekaubandus on statistikaameti andmetel viimastel kuudel langenud, oleme Prisma Peremarketiga suutnud madala hinnapoliitika ja hea teenindusega kasvatada nii oma käivet kui kliendiostude arvu. Arvestades, et Prisma kaupluste arv on möödunud aasta sama perioodiga jäänud samale tasemele, hindame 12% käibekasvu kasvu väga heaks tulemuseks.“

Statistikaameti andmetel langes Eesti jaeturg septembris püsivhindades 8 %, augustis 6% ning juulis 3%.

Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti ja Venemaa turgudel. Prisma on üks stabiilsemaid Eesti turul tegutsenud hüpermarketeid, alustades tegevust 2000. aastal. Prisma Peremarket annab Eestis tööd ligi 700le inimesele.

Eestis tegutsevad SOK tütarettevõtetena AS Prisma Peremarket ja AS Sokotel, mis tegutseb Sokos Hotel Viru kaubamärgi all. Lisaks Soomele ja Eestile tegutseb kontsern ka Lätis, Leedus ja Venemaal.

Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
23. November 2008, 21:12
Otsi:

Ava täpsem otsing