Jõelähtme golfikeskust haldav AS Estonian
Golf Country Club (EGCC) investeerib tänavu välisturgudel Eesti golfi
sihtriigina tutvustamisse 1,8 miljonit krooni, millest ligi poole saab
EASilt.
Estonian Golf Country Clubi (EGCC) juhataja Hanno Krossi sõnul suurendas ettevõte tänavust välisturunduse eelarvet võrreldes mullusega enam kui kaks korda. „Turunduse peamised sihtriigid on Euroopa suurim golfiturg, ligi kolme miljoni golfimängijaga Inglismaa ning enam kui saja tuhande mängijaga naaberriik Soome. Raha suuname peamiselt välisajakirjanike reiside ja meediatöö korraldamiseks ning laiemalt Eesti kui golfi sihtriigi reklaamimiseks,“ ütles Kross.
Tema sõnul mängis Jõelähtme golfiväljakutel mullu 6500 golfituristi kolmekümnest erinevast riigist. „Kuna iga golfiturist jätab riiki tavakülastajast 3-5 korda rohkem raha, siis toetas potentsiaalikat ettevõtmist pea poole summa ulatusest ka EAS,“ lisas Kross.
Eelmisel aastal investeeris AS EGCC golfiväljaku arendusse 2,5 miljonit krooni. Kokku on ettevõte Jõelähtme golfikeskusesse investeerinud üle 93 miljoni krooni. Estonian Golf Country Club’i poolt hallatav Jõelähtme golfikeskus valmis 2006. aastal ja seal on kaks golfiväljakut.