Lihtsustatult võib öelda, et meediaturg on täna selgelt ostjate turg ning sama raha investeerides on võimalik kõike palju rohkem saada, vastas Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektor Peter Roose uuringu küsimustele.
Seoses WAZZAP? 2009 sessiooniga "Reklaam & meedia 2010" viis Best Marketingi ettevõtete turundusjuhtide seas läbi uuringu, paludes vastata järgnevatele küsimustele: kas plaanite turunduseelarvet 2010. aastal aastal võrreldes 2009. aastaga suurendada, vähendada või jätta samaks? Kas on plaanis midagi põhimõtteliselt muuta?
"Põhimõttelist muudatust võimaldab Tallinkile kõvasti langenud meediaturg, millest johtuvalt saab Tallink sama eelarvet investeerides tunduvalt rohkem sihtrühma kontakte, eksklusiivsemaid pindu trükimeedias ja paremaid positsioone TV-s. Lihtsustatult võib öelda, et meediaturg on täna selgelt ostjate turg ning sama raha investeerides on võimalik kõike palju rohkem saada," märkis Roose, kelle sõnul Tallinkil meediakasutuses suuri strateegilisi muudatusi plaanis ei ole, kuid selge trendina suurendab Tallink Grupp aasta-aastalt meediainvesteeringud internetti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Tallink Grupi erinevatel turgudel teenindavate meediaagentuuride teenustega oleme rahul ning võttes arvesse üldist olukorda, siis jätkame oma agentuuridega koostööd samas mahus. Professionaalse ja lojaalse agentuuriga tasub koostöö ennast kindlasti ära," lisas Roose, kelle sõnul tänases olukorras, kus koostööpakkumisi tuleb uksest ja aknast ning kõigil on midagi reklaami- või meediavallas müüa, on hea, kui on agentuur, kes selle mahu läbi töötab ning kliendile tegelikult vajaliku välja sõelub. "Samas aitab selline töökorraldus hoida kokku Tallinki turundustiimi ajaressurssi ning tagab operatiivsuse kasulike projektidega liitumisel," lisas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!