• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,91
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,91
  • 20.11.09, 13:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink Grupp: meediaturg on täna ostjate turg

Lihtsustatult võib öelda, et meediaturg on täna selgelt ostjate turg ning sama raha investeerides on võimalik kõike palju rohkem saada, vastas Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektor Peter Roose uuringu küsimustele.
Seoses WAZZAP? 2009 sessiooniga "Reklaam & meedia 2010" viis Best Marketingi ettevõtete turundusjuhtide seas läbi uuringu, paludes vastata järgnevatele küsimustele: kas plaanite turunduseelarvet 2010. aastal aastal võrreldes 2009. aastaga suurendada, vähendada või jätta samaks? Kas on plaanis midagi põhimõtteliselt muuta?
"Põhimõttelist muudatust võimaldab Tallinkile kõvasti langenud meediaturg, millest johtuvalt saab Tallink sama eelarvet investeerides tunduvalt rohkem sihtrühma kontakte, eksklusiivsemaid pindu trükimeedias ja paremaid positsioone TV-s. Lihtsustatult võib öelda, et meediaturg on täna selgelt ostjate turg ning sama raha investeerides on võimalik kõike palju rohkem saada," märkis Roose, kelle sõnul Tallinkil meediakasutuses suuri strateegilisi muudatusi plaanis ei ole, kuid selge trendina suurendab Tallink Grupp aasta-aastalt meediainvesteeringud internetti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Tallink Grupi erinevatel turgudel teenindavate meediaagentuuride teenustega oleme rahul ning võttes arvesse üldist olukorda, siis jätkame oma agentuuridega koostööd samas mahus. Professionaalse ja lojaalse agentuuriga tasub koostöö ennast kindlasti ära," lisas Roose, kelle sõnul tänases olukorras, kus koostööpakkumisi tuleb uksest ja aknast ning kõigil on midagi reklaami- või meediavallas müüa, on hea, kui on agentuur, kes selle mahu läbi töötab ning kliendile tegelikult vajaliku välja sõelub. "Samas aitab selline töökorraldus hoida kokku Tallinki turundustiimi ajaressurssi ning tagab operatiivsuse kasulike projektidega liitumisel," lisas ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 11 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele