LHV Panga turunduskulude maht kasvab järgmisel aasta viiendiku võrra, ütles panga turundus- ja meediasuhete juht Andres Kask.
"LHV läheb aastale 2010 vastu suure huvi ja ootustega. Meie kulude maht pisut suureneb võrreldes möödunud aastaga, nii umbes 20%, kuna meil on põhjust teha reklaami turule toodavatele uutele panagatoodetele," rääkis ta turundus- ja konverentsifirma Best Marketing korraldatud küsitluses.
"LHV Pank on juba aastaid tootnud palju oma reklaamilahendusi maja sees. Suuremate kampaaniate läbiviimisel kasutame küll ka erinevate agentuuride abi, kuid mitte alati täies ulatuses," lisas Kask. See sümbioos on meile sobilik ka 2010. aastal, märkis ta.
Kase kinnitusel on 2010 LHV Panga jaoks murranguline aasta, sest turule tuuakse uus internetipank ja arveldussüsteem. LHV Panga DNA on olnud aastaid internet, ka meie uued tooted on saadaval internetipõhiselt, seetõttu on ka loogiline, et kõik internetikanalid on meie jaoks väga olulised. Kindlasti ka sotsiaalmeedia pool, mida oleme juba sel aastal jõudsalt kasutanud. Aga ega ka traditsioonilised meediakanalid meie arsenalist kuhugi kao."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samas Swedbank jätab turunduseelarve järgmisel aastal sama suureks. "2010. aasta turundusinvesteering on plaanis jätta samale tasamele võrreldes 2009. aastaga. Jätkuvalt otsime turunduses effektiivseimaid võimalusi, et sihtgrupini jõuda ja hindame koostööd partneritega, kes aitavad selleks uusi võimalusi leida," ütles panga turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Ines Estrin.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!