• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,93
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,93
  • 20.11.09, 12:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

LHV suurendab turunduseelarvet 20%

LHV Panga turunduskulude maht kasvab järgmisel aasta viiendiku võrra, ütles panga turundus- ja meediasuhete juht Andres Kask.
"LHV läheb aastale 2010 vastu suure huvi ja ootustega. Meie kulude maht pisut suureneb võrreldes möödunud aastaga, nii umbes 20%, kuna meil on põhjust teha reklaami turule toodavatele uutele panagatoodetele," rääkis ta turundus- ja konverentsifirma Best Marketing korraldatud küsitluses.
"LHV Pank on juba aastaid tootnud palju oma reklaamilahendusi maja sees. Suuremate kampaaniate läbiviimisel kasutame küll ka erinevate agentuuride abi, kuid mitte alati täies ulatuses," lisas Kask. See sümbioos on meile sobilik ka 2010. aastal, märkis ta.
Kase kinnitusel on 2010 LHV Panga jaoks murranguline aasta, sest turule tuuakse uus internetipank ja arveldussüsteem. LHV Panga DNA on olnud aastaid internet, ka meie uued tooted on saadaval internetipõhiselt, seetõttu on ka loogiline, et kõik internetikanalid on meie jaoks väga olulised. Kindlasti ka sotsiaalmeedia pool, mida oleme juba sel aastal jõudsalt kasutanud. Aga ega ka traditsioonilised meediakanalid meie arsenalist kuhugi kao."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samas Swedbank jätab turunduseelarve järgmisel aastal sama suureks. "2010. aasta turundusinvesteering on plaanis jätta samale tasamele võrreldes 2009. aastaga. Jätkuvalt otsime turunduses effektiivseimaid võimalusi, et sihtgrupini jõuda ja hindame koostööd partneritega, kes aitavad selleks uusi võimalusi leida," ütles  panga turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Ines Estrin.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 11 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele