• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,15%6 605,21
  • DOW 30−0,25%45 769,65
  • Nasdaq −0,08%22 329,8
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,73
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,15%6 605,21
  • DOW 30−0,25%45 769,65
  • Nasdaq −0,08%22 329,8
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,73
  • 15.12.09, 18:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Smart hakkab kasvama

Kui senini oli Daimleri omanduses olev väikeauto Smart eelkõige tuntud miniatuurse kahekohalise linnasõidukina, siis uue põlvkonna tulekul saab auto kaks täiendavat istekohta.
Neil Automedia fotodel on Prantsusmaal tabatud “muul”: vana Smarti kerega kuid uue tehnikaga hübriid. Saabuvate muutuste märke näeb eelkõige rattakoobastes, mis on prototüübil märgatavalt laiemad kui vanal versioonil.
Sama veermik peaks pikendatud kujul saama baasmudeliks neljakohalisele Smarti linnaautole, mille nimeks on tõenäoliselt Smart Fortwo+2. Ametliku debüüdi peaks uus Smart tegema 2012. aastal.
Uus Smart jääb truuks vana mudeli jõuallika asukohale: mootor asub ikka auto tagaosas ning veojõud kantakse tagaratastele. Jõuallikate valikul pannakse rõhku ökonoomsusele ja ökoloogilisele puhtusele, seega võib oodata ülipuhaste sisepõlemismootorite ja erinevate hübriidmootorite valikut.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uus Smart
5 fotot
  • Uus Smart
  • Foto: Automedia

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele