Atria: verivorstide müük kolmekordistus

Katre Pilvinski 28. detsember 2009, 08:26

Jõulude eel kolmekordistus verivorstide, praadide ja sültide müük võrreldes detsembri algusega. Talvetoodete müügist 2/3 moodustavad verivorstid.

Wõro, Vastse-Kuuste ja Maks & Moorits kaubamärke ühendava Atria Eesti
turundusdirektor Rene Kiisi sõnul kinnitab läbimüük sügisel tehtud
prognoose, teatas ettevõte.

Tarbija valib hinnaklassilt soodsama toote ning talvetoodete
puhul on selleks verivorst - kilo verivorsti moodustab leibkonnaliikme
sissetulekust vaid ühe protsendi, märkis Kiis.

Kui möödunud aastal müüsid verivorstid ja praed pea võrdselt, siis alates
käesoleva sügise lõpust on kasvanud verivorstide osakaal, sõnas Kiis. 

 

 

 

 

 

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev https://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    28. December 2009, 08:29
    Otsi:

    Ava täpsem otsing