Jõulude eel kolmekordistus verivorstide, praadide ja sültide müük võrreldes detsembri algusega. Talvetoodete müügist 2/3 moodustavad verivorstid.
Wõro, Vastse-Kuuste ja Maks & Moorits kaubamärke ühendava Atria Eesti
turundusdirektor Rene Kiisi sõnul kinnitab läbimüük sügisel tehtudprognoose, teatas ettevõte.
Tarbija valib hinnaklassilt soodsama toote ning talvetoodete
Artikkel jätkub pärast reklaami
puhul on selleks verivorst - kilo verivorsti moodustab leibkonnaliikmesissetulekust vaid ühe protsendi, märkis Kiis.
Kui möödunud aastal müüsid verivorstid ja praed pea võrdselt, siis alates
käesoleva sügise lõpust on kasvanud verivorstide osakaal, sõnas Kiis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!