• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−0,33%48 117,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,22
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 225−0,33%48 117,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,22
  • 29.01.10, 17:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Chevrolet üritab uue mahtuniversaaliga

Kuigi Chevrolet esitles oma uut mahtuniversaali Orlando esmakordselt juba 2008. aasta Pariisi autonäitusel, tegeletakse siiani sõiduki tootmisküpseks arendamisega.
Chevrolet' mudelivalikus väidetavalt retrosõidukit HHR asendav Orlando on loodud firma nn Delta platvormi kasutades. Sama veermik on kasutusel ka uuel Chevrolet Cruze'il ning elektriauto Volt puhul.
Oma olemuselt pigem euroopalik sõiduk peaks endale saama valiku bensiini- ja diiselmootoreid, millede töömaht jääb 1,6 ja kahe liitri vahele. Veojõud kantakse esiratastele kuuekäiguliste manuaal- ja automaatkäigukastide kaudu. Hiljem on oodata ka nelikveolise mudeli sündi.
Euroopa versioonis peaks Orlando olema seitsmekohaline, USAs müüdav variant aga tõenäoliselt viiekohaline. Ametliku debüüdi peaks tootmisküps mahtuniversaal eeldatavalt tegema järgmisel aastal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
Chevrolet Orlando
6 fotot
  • Chevrolet Orlando
  • Foto: Automedia
Autor: 1185-aripaev

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele