• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,47%44 979,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,47%44 979,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 25.02.10, 07:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

KUIDAS valida ettevõttele nime?

Kui pikaaegne Baltika turundusjuht Anu-Mall Naarits veidi üle aasta tagasi oma konsultatsiooni- ja turundusfirma asutas, püüdis ta leida nime, mis viitaks nii ettevõtte tegevusvaldkonnale kui ka professionaalsusele.
"Kaalusin erinevate kombinatsioonide vahel, guugeldasin ja külastasin korduvalt patendiregistri andmebaase, küsisin arvamusi ja kommentaare sõpradelt ja tuttavatelt," meenutas ta. Ettevõtte nimeks sai Turundusproff OÜ.
Naarits ütles, et kuna väikestel ettevõtetel kipub alati turundusrahaga kitsas olema, võikski ettevõtte nimi ise kajastada ettevõtte kohta juba võimalikult palju infot. "On ju ettevõtte nimi tavaliselt kommunikatsioonis kõige sagedamini kasutatav. Nii võib ta sisaldada viidet tegevusvaldkonnale või konkurentsieelisele," lisas ta.
Pikemalt loe tänasest Äripäevast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
 
Autor: Kadri Bank, Katre Pilvinski

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele