Eesti otsib mitte investeeringuid, vaid liitlasi, ütles EASi rahvusvahelistumise divisjoni direktor Gert Stahl.
Stahl tutvustas foorumil The World Forum for Foreign Direct Investment 2010 (FDI) peetud ettekandes Eesti uut ärikeskkonna turundusstrateegiat, mis keskendub kontrastidele ja positiivsetele vastuoludele.
Eesti bränd põhineb tema sõnul kolmel alustalal: asukohal, kultuuril ja tulevikul. "Me tahame näha Eestit strateegilise partnerina. Me ei otsi mitte investeeringuid, vaid liitlasi," kinnitas Stahl. "FDI on Eesti jaoks harukordne võimalus, sest meie väiksusest tulenevalt satub sellise kaliibriga sündmusi siia harva," netis ta.
Stahl rõhutas ka Eesti ettevõtlikkust ja suutlikkust e-valdkonnas, mis laieneb kõigile elualadele. Ta rääkis Eestist isiklike kogemuste kaudu, tuues esile meie iseärasusi, mis on välja toodud ka Eesti äristrateegias: maalähedust linnadele, nelja aastaaega, traadita internetti keset loodust, Eesti paiknemist kolme ilmakaare vahel, progressi hoolimata sügavatest juurtest. Kõigist neist positiivsetest vastuoludest sünnib eestlase tasakaal, mis viib edasi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
EASi ja Red Hot Locations'i korraldatud rahvusvahelise foorumi põhiteemaks on jätkusuutlike tehnoloogiate leidmine regionaalsete välisinvesteeringute suunamise kontekstis, et kergendada tööstuste ja ettevõtete ökoloogilist jalajälge tulevikuperspektiivis, kus loodusressursid on lõppemas.
Foorumil on esindatud 25 riigi ettevõtted ja organisatsioonid. Varasematel aastatel on The World Forum for Foreign Direct Investment’i peetud Hollandis, Belgias, Suurbritannias, Hispaanias, Itaalias, Leedus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!