• OMX Baltic−0,11%301,81
  • OMX Riga0,12%893,98
  • OMX Tallinn−0,07%2 067,98
  • OMX Vilnius0,29%1 201,05
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,37%8 728,5
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,6
  • OMX Baltic−0,11%301,81
  • OMX Riga0,12%893,98
  • OMX Tallinn−0,07%2 067,98
  • OMX Vilnius0,29%1 201,05
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,37%8 728,5
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,6
  • 24.09.10, 10:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nike tooted müüvad endiselt hästi

Sporditarvete tootja Nike lõppenud kvartali kasum kasvas 9 protsenti, sest nõudlus tema toodete järele pole ülemäära kannatada saanud ning kasuks tuli ka allahindluste vähendamine.
Nike kasum kasvas 559 miljoni dollarini ehk 1,14 dollarini aktsia kohta, samas kui aasta tagasi teenis ettevõte 513 miljoni dollarilise kasumi, vahendab Wall Street Journal. Analüütikud prognoosisid kasumi 4protsendilist langust, 491 miljonile dollarile.
Nike kasvatas 7,8 protsendi võrra ka käivet, mis ulatus kvartali lõpuks 5,18 miljardi dollarini ning jäi sellega õige pisut alla analüütikute ootustele, kes pidasid tõenäolisemaks käibe 9protsendilist kasvu 5,2 miljardile dollarile.
Nike müük kasvas ilma valuutakursse arvestamata kõigis regioonides, välja arvatud Jaapanis. Eriti nobedalt osteti ettevõtte toodetavaid sporditarbeid arenevatel turgudel, kus müük hüppas lausa 24 protsenti. Sellele andis tugeva panuse jalgpalli MM, kus Nike sponsoreeris kümmet meeskonda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele