• OMX Baltic−0,29%301,41
  • OMX Riga0,11%894,38
  • OMX Tallinn−0,09%2 067,57
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,72
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,71
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,29%301,41
  • OMX Riga0,11%894,38
  • OMX Tallinn−0,09%2 067,57
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,72
  • S&P 5000,00%6 204,95
  • DOW 300,00%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,29%8 735,71
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 28.09.10, 12:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Past: vaevalt kampaania pidurdab hinda tõstmast 

Ausa hinna kokkulepe ei pruugi hinnatõusu peatada, kuid muudab tarbija euro ja ettevõtja suhtes sallivamaks, rääkis Past & Partnerid suhtekorraldusettevõtte omanik Aune Past ausa hinna kokkulepest.
„Kindlasti on inimesi, kes tõlgendavat kampaaniat ka nii: hea, et euro tuleb, hinnad saavad ausaks ja hinnatõusu ei tule,“ ütles Past. Tema sõnul on hinnakampaania tehtud selleks, et tõsta ettevõtluse mainet aususe suunas. Siiski on Pasti sõnul kampaania suurim eesmärk positiivse hoiaku kujundamine euro suhtes.
Samas ütles Past, et hindadele ei pruugi kampaania mõju avaldada. „Hinnad tõusevad pidevalt ja kampaania on tehtud selleks, et vähendada inimeste hirmu euro ees. Vaevalt et keegi hindu tõstmata jätab, kui see muidu kavas oli. Lihtsalt hinnatõusuks tuuakse muud põhjused kui euro,“ sõnas Past.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pasti sõnul käitub kampaania kui isetäituv ennustus. „Kui kellelegi või millelegi valmistatakse ette positiivne maine, siis haakuvad ümbritsevad selle positiivsusega ja üritavad anda ka endast parima,“ sõnas Past. 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 17 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele