Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Past: vaevalt kampaania pidurdab hinda tõstmast
Ausa hinna kokkulepe ei pruugi hinnatõusu peatada, kuid muudab tarbija euro ja ettevõtja suhtes sallivamaks, rääkis Past & Partnerid suhtekorraldusettevõtte omanik Aune Past ausa hinna kokkulepest.
„Kindlasti on inimesi, kes tõlgendavat kampaaniat ka nii: hea, et euro tuleb, hinnad saavad ausaks ja hinnatõusu ei tule,“ ütles Past. Tema sõnul on hinnakampaania tehtud selleks, et tõsta ettevõtluse mainet aususe suunas. Siiski on Pasti sõnul kampaania suurim eesmärk positiivse hoiaku kujundamine euro suhtes.
Samas ütles Past, et hindadele ei pruugi kampaania mõju avaldada. „Hinnad tõusevad pidevalt ja kampaania on tehtud selleks, et vähendada inimeste hirmu euro ees. Vaevalt et keegi hindu tõstmata jätab, kui see muidu kavas oli. Lihtsalt hinnatõusuks tuuakse muud põhjused kui euro,“ sõnas Past.
Pasti sõnul käitub kampaania kui isetäituv ennustus. „Kui kellelegi või millelegi valmistatakse ette positiivne maine, siis haakuvad ümbritsevad selle positiivsusega ja üritavad anda ka endast parima,“ sõnas Past.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.