Meie ajakirjadesse müüdavad uudisnupud on suunatud neile reklaamiklientidele, kes suurt reklaamipinda osta ei jõua, ütles ASi Ühinenud Ajakirjad reklaamidirektor Meelis Maalmann.
Uudisnupud jäävad ka edaspidi turule, sest tegemist on ikka pigem odavama hinnaklassi väljundiga ning see pakub lihtsalt kliendile võimalust, märkis ta. Kui reklaamiturg tõuseb, siis reklaamiostja tähelepanu suundub pigem rohkem suurematele reklaampindadele, lisas ta.
Ühinenud Ajakirjade väljaannetesse ei saa Maalmanni sõnul reklaami ja sisu kokku segada. Meie seda ei propageeri, lisas ta. "Ühinenud Ajakirjades on väga täpselt eraldatud, mis on reklaamuudis – mis on tasuline ja mille ostab klient – ja see, mis on tehtud toimetuse poolt," lausus ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Reklaamiklientidele pakutavate uudisnuppude hind pole Maalmanni sõnul kukkunud. "Pigem on kukkunud täis- ja suuremate lehepindade hinnad, kuna tegemist oli ka enne suhteliselt soodsa ja odava hinnaklassiga lehepinnaga," kommenteeris ta.
Nendel on päris suur vahe, et neil ei ole peidetud reklaame sinna sisse pandud, lisas Maalmann.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!