• OMX Baltic0,36%301,09
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,29%2 074,65
  • OMX Vilnius0,64%1 210,13
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,32%8 795,34
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • OMX Baltic0,36%301,09
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,29%2 074,65
  • OMX Vilnius0,64%1 210,13
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,32%8 795,34
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • 12.10.10, 15:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurent: uudisnupp on kliendile, kes suurt reklaami osta ei jõua

Meie ajakirjadesse müüdavad uudisnupud on suunatud neile reklaamiklientidele, kes suurt reklaamipinda osta ei jõua, ütles ASi Ühinenud Ajakirjad reklaamidirektor Meelis Maalmann.
Uudisnupud jäävad ka edaspidi turule, sest tegemist on ikka pigem odavama hinnaklassi väljundiga ning see pakub lihtsalt kliendile võimalust, märkis ta. Kui reklaamiturg tõuseb, siis reklaamiostja tähelepanu suundub pigem rohkem  suurematele reklaampindadele, lisas ta.
Ühinenud Ajakirjade väljaannetesse ei saa Maalmanni sõnul reklaami ja sisu kokku segada. Meie seda ei propageeri, lisas ta. "Ühinenud Ajakirjades on väga täpselt eraldatud, mis on reklaamuudis – mis on tasuline ja mille ostab klient – ja see, mis on tehtud toimetuse poolt," lausus ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Reklaamiklientidele pakutavate uudisnuppude hind pole Maalmanni sõnul kukkunud. "Pigem on kukkunud täis- ja suuremate lehepindade hinnad, kuna tegemist oli ka enne suhteliselt soodsa ja odava hinnaklassiga lehepinnaga," kommenteeris ta.
Nendel on päris suur vahe, et neil ei ole peidetud reklaame sinna sisse pandud, lisas Maalmann.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele