Reklaam ja ajakirjanduslik sisu peavad olema lahus, kommenteeris ajalehtede liidu juht Mart Raudsaar ASi Ajakirjade Kirjastuse poolt reklaamiklientidele tehtud pakkumist osta väljaannetesse uudisnuppe.
Väljaannete puhul müüakse usaldust, kontakte auditooriumiga ja me kaotame neid kontakte, kui auditoorium ei usalda väljaannet, ütles ta. Auditoorium ei usalda seda juhul, kui ta näeb, et ajakirjanduslikul materjalil pakutakse talle reklaami, lisas Raudsaar. Kui midagi niisugust kuskil ilmub, siis on see lühiajaline strateegia, lühiajaliselt võib-olla see kasulik, rääkis ta.
Raudsaare kinnitusel pole reklaamina müüdavad uudisnupud Eesti ajalehtedes levinud. "Kui me seda täheldame, siis tuleks sellega võidelda sellepärast, et reklaam ja ajakirjanduslik sisu peavad olema lahus," kommenteeris ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uudisnupud on Ajakirjade Kirjastuse väljaannetes müüdavad mõnelauselised tekstilõigud, mis on peamiselt tootetutvustused ja seega illustreerivad neid sageli reklaamitava toote pildid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!